Ik kan het nog niet geloven! Op dag 71 van de cyclus positief! Eisprong gevoeld op dag 54 dus nu ongeveer 2 weken. Eh..wie weet hoe ik moet tellen? Mag ik mezelf ook 2 weken cadeau geven? En wanneer ben ik uitgerekend? 10 November volgens eigen berekening! En is het gezond als je zo laat nog een eisprong hebt? (ben wel onzeker!) Ohhhh zoveel vragen maar ook een roze wolk!
Super toch, gefeliciteerd! Ik had zelf ook pas rond dag 50 een positieve test. Je mag gewoon twee weken terug tellen vanaf je eisprong. Ik heb nog een termijnecho laten doen omdat ik het helemaal niet wist. Nova is volgens de berekeningen wel een maand te vroeg geboren, dus weet nu niet hoe betrouwbaar dat was.
Dank je wel allemaal! Heb mezelf maar twee weken cadeau gedaan want anders zat ik nu al in week 10 ofzo en dan zou ik 50 weken zwanger zijn
Van harte gefeliciteerd! Met zo'n cyclus zou ik maar gauw een echo laten maken hoor! Dan kunnen zij je wel vertellen hoe ver je bent! Genieten, dat kan je wel vast doen Elmo
Chebu, gefeliciteerd meis! Ik had door m'n onregelmatige cyclus helemaal geen idee hoe ver ik was en kon binnen 5 dagen terecht voor een termijn echo! Hihi, toen bleek ik pas 6 weken te zijn en mocht ik 2 weken laten nog een keertje, joepie! Gewoon even je HA bellen, succes meis.
Dank jullie wel allemaal! Ga dinsdag naar de HA. Ik woon in Duitslan en ik weet ff niet hoe het nu verder gaat. Ze gaan hier pas met 20 weken naar een vk. Meestal eerst naar de gyn.