Volgens mij mag je niet veranderen van CB, dat gaat op postcode geloof ik. Als het echt zo'n but CB is zou ze er alleen maar voor de inentingen en gewichten en zo heen moeten gaan, en misschien de rest bij de HA doen? Voor tips en hulp, verwijs haar naar ZP, hier zitten genoeg mensen die precies weten hoe het moet Flauw natuurlijk, het lijkt me echt vervelend als je de pech hebt dat een CB niet aansluit bij je opvoedfilosofie, heeft een vriendin van me ook en die komt er altijd met gekromde tenen weer weg. Wat ik deed toen ik een stom CB had (slechts korte tijd want we zouden gaan verhuizen): Ik liet mijn man gaan. Mannen zijn veel beter in 'ene oor in, andere uit'
Wat slim van je Juul! En een mooie manier om dat soms irritante van mannen (oost en west Indisch doof) gunstig in te zetten Ze gaat er ook alleen heen voor wat cijfers en prikken, maar zou best behoefte hebben aan meer info en steun, heeft het niet zo makkelijk (gehad) En bij vriendinnen en hier kan je zeker steun en kennis vinden maar soms is echte kennis, en hulp, zo nodig he.
Ik heb ook een heel goed cb. Toen ik moest stoppen met bv met 5 maanden zeiden ze alleen maar dat het super was dat Sam 5 maanden had gekregen. (bv geven gaat hier niet bepaald vanzelf) verder doen ze sowieso nergens moeilijk over. Ik heb ook bij de gyn goede ervaringen trouwens. Toen Sam 6 weken was liet ik de implanon zetten bij de gyn. Terwijl ik zat te wachten kreeg Sam honger en gelijk kwam de assistente naar me toe of ik op een kamertje hem wilde gaan voeden. De gyn kwam me daar iets later ophalen. Was ook heel fijn.
Ja, steun zou ook heel fijn zijn inderdaad! In plaats van; goh, je kunt ook gewoon KV gaan geven hoor! Goh, wat heerlijk dat je al (FT) kolvend nu al 8 maanden BV aan je kindje kunt geven...!