hey dames.. hoe moet een bij ff in vullen dat ik een positief ovu test heb? ik heb net zelf op test geklikt en dan bij opk een plusje gezet.. heb ik het goed gedaan? en klopt mijn positief ovu test van vandaag bij mijn banner? sorry dat ik zoveel vraag
Hoi, Ja, als je een + bij opk hebt vermeldt is dat goed. Of dat gelijk loopt met je banner, zegt niets. Je banner is een gemiddeld, FF rekent op basis van je temperatuur en eventuele testen je eisprong uit. Grtz, Suus
oke thnx Strijkkraal dit zegt ff Ovulation: Not Detected Yet (More Info..) You have recorded a first OPK positive on Cycle Day (CD) 18. You may ovulate between CD 18 and CD 20 dus dan klopt het wel denk ik
Dat klopt. FF noteert ovulation detected zodra je temperatuur een aantal dagen hoger is "normaal". ik zet normaal even tussen aanhalingstekens, dat verschilt uiteraard per persoon. Tot die tijd gaat FF uit van jouw genoteerde positieve ovu-test. als het goed is zal binnenkort je temperatuur omhoog gaan en dan zie je het vanzelf veranderen op FF, en krijg je ook het rode kruis in je chart. Succes! Suus