Nou, hier snap ik geen bal van.... Ik vul vanochtend m'n temp in (er vanuit gaande dat dit volgens FF 7 dagen na DPO zou zijn) en ineens geeft FF aan dat mijn ei verschoven wordt .... Zie mijn kaartjes in mijn album; ik heb die van cyclus 3 vóór de verschuiving en die van erna (herzien). Voor de verschuiving gaf hij dag 17 aan, alles wees daar ook wel op vond ik. Temp ging op dag 16 wat omhoog, daarna een stuk zakken om vervolgens door te stijgen. M'n cervix slijm wees ook een eisprong uit had ik het idee. Inmiddels dacht ik dus 7 dagen verder te zijn. Gisteren en eergisteren bloed verloren, gisteren veel ongikrampen. Ik dacht nog van 'wie weet een innesteling'. En vanochtend was m'n temp ineens weer een stuk hoger (het was ook warm op de slaapkamer moet ik erbij zeggen). Maar goed, ik vul die vanochtend in en nu verzet FF mijn mogelijke eisprong ineens naar dag 21. Maar vanaf dag 21 had ik geen vruchtbaar slijm meer, integendeel zelfs. Ik kan ook nergens de interpretatie van deze herziening vinden bij FF. Ik zou stiekem wel balen, want als m'n ei op dag 17 zou zijn, zou ik meer kansen hebben en bij dag 21 minder kansen heb ik het idee Willen jullie eens kijken in m'n album?
ik heb exact hetzelfde maar waarom dat weet ik niet. ik weet wel dat de verandering in mn kaartje klopt. want mn ei was ook later dan dat ff eerst aangaf. succes!