Raar...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Malena, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Malena

Malena Nieuw lid

May 22, 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand advies:

Ben 28 jaar.
    Na jaren plezierig gebruik te hebben gemaakt van de Nuvaring, ben ik op ma.25 maart met de nuvaring gestopt. zaterdag 30 maart t/m wo. 3 april was ik ongesteld. Mijn cyclus is altijd (sinds ik anticonceptie gebruik, dus mijn 14e) 28 dagen geweest.

Ik hoorde weer zat.27 april ongesteld te worden, maar dit gebeurde niet. Heb ma.29 april, wo.1 mei en vr. 3 mei, zwangerschapstest gedaan: negatief.
    Maar vandaag, 22 mei, ben ik nog steeds niet ongesteld geworden.. Ik had wel rond de periode dat ik ongesteld hoorde te worden last van menstruatiepijn, maar geen bloed.

Naar de HA geweest: kan gebeuren zo na anticonceptie, moet pas terugkomen als ik 6mnd niet ongesteld word..

Ik vind het frustrerend om niet gewoon ongesteld te worden, terwijl ik niet zwanger ben. Ik weet nu niet wanneer mijn eisprong is. Kan wel een ovulatietest halen, maar moet ik dan elke 2e dag er een doen, terwijl mijn eisprong misschien over maanden pas weer kan komen?
    Wil gewoon weten wat jullie denken.. Ik las dat je kan temperaturen, maar na je eerste ongesteldheidsdag, mja, dit heb ik dus niet gedaan...
    Ik ga wel zaterdag gewoon beginnen en elke dag bijhouden en dan hoop ik verschil te zien.... heb gewoon beetje behoefte in steun!

2. Kukel

Kukel Bekend lid

Mar 4, 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Na een lange periode anticonceptie te hebben gebruikt, kan je menstruatie cyclus totaal van slag zijn. Ik denk dat je echt even rustig af moet wachten tot je ongesteld wordt. Hierna kun je gaan rekenen en heeft het zin om ovulatietesten te gebruiken. Nu is dat zonde van je geld zou ik zeggen. Succes

3. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    misschien kan je naar de natuurwinkel? Ik heb een tijdje tabletten geslikt (homeopathisch) om mijn cyclus (die toen erg onregelmatig was) op orde te krijgen, deze werkte echt super bij mij.. weet alleen echt de naam niet meer, is namelijk al een aantal jaartjes geleden haha.
    Maar misschien dat je menstruatie dan op gang komt?

Ovulatietesten heeft nu echt geen zin.. alleen maar geld verspilling..

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Mee eens!

Share This Page