Helaas ben ik niet zwanger Heb vanmiddag een test gedaan en had maar 1 streepje Vind het wel k*t omdat ik nu al wel 12 dagen overtijd ben, dus w8 nog ff af en anders als ik deze week niet ongi wordt dan maar ff naar de HA Meiden ik zou graag willen weten wat jullie ervan denken enzo : Liefs winnie
He gedsie wat naar! Maar geen bericht, kan ook uiteindelijk nog goed bericht worden he . Weet je wanneer je je ei hebt gehad? Want als die laat in je cycli was, dan kan het zijn dat je HCG waarde nog niet hoog genoeg is.... Heb je een regelmatige cyclus verder? Niks is kloteriger dan wachten he?
ja idd is heel erg zo jah maar wat je net allemaal vroeg dat weet ik zo niet meid ik heb meestal wel een cyclus van 4 tot 6 dagen overtijd maar geen 12 dagen : liefs winnie
Nee dat is niet leuk een positieve test en dan ook nog geen menstruatie. Ik heb ook geen idee wat het is maar ik hoop dat je als nog een positieve test zal hebben en waarom bel je morgen niet evn je ha. Ik zal voor je duimen dat je als nog zwanger ben, liefs Jolie
Wat dacht je van een bloedtest bij de HA? En ja... als je eitje later is gesprongen, dan heb je misschien toch nog te weinig aantoonbaar hormoon. Gewoon naar de HA, voor de rust en duidelijkheid. Sterkte!
Ik wil geen valse hoop geven, maar ik was rond 16 juni de laatste keer ongesteld, en had begin augustus een negatieve test. Die was 17 augustus ineens positief. Daar wil ik maar mee zeggen dat op een cyclus af en toe geen pijl op is te trekken.
Nee dat is zeker niet zo met die cyclus Maar heb de HA vanmiddag gebeld en moet deze week ff afkijken of ik nog ongi wordt, zo niet naar de HA maandag En dan een test bij de HA denk ik We zullen wel zien, hoop dat het toch nog zo waar mag zijn idd Bedankt meiden voor meedeleven Liefs winnie