Ten einde raad

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by RUBY, Jul 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RUBY

RUBY Lid

Aug 3, 2010
    42
    0
    0
    Planner/personeelszaken
    Den Helder
    Ik heb begin dit jaar een miskraam gehad, nu proberen we weer een kindje te maken . De eerste dag dat ik testte was ik te vroeg maar had ik wel een paarse streep hij was alleen heel smal.. Dus durfte nergens op te rekenen. Twee keer een nieuwe test gedaan de dag erna en vandaag weer een en ze worden heel licht ? Kan iemand mij een beetje begrijpen hebben andere mensen dit ook gehad. Het kan trouwens zo zijn dat ik iets te vroeg heb getest. Groetjes Ruby

Ps de test erboven is een oude en in mijn vorige bericht heb ik een foto van die paarse dunne streep

Attached Files:

2. RUBY

RUBY Lid

Aug 3, 2010
    42
    0
    0
    Planner/personeelszaken
    Den Helder
    Dit is de eerste test hoe kan het nou dat die duidelijker is? Zou het gewoon een fout zijn?

Attached Files:

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Heb je de testen telkens met eerste urine gedaan? Dat kan nog wel verschil maken. Hoe veel dpo zit je nu?

4. RUBY

RUBY Lid

Aug 3, 2010
    42
    0
    0
    Planner/personeelszaken
    Den Helder
    Nee de eerste wel, de rest niet ik ben nu pas op de dag dat ik ongesteld hoor te worden..

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Als je niet op hetzelfde moment test, met urine van ongeveer dezelfde concentratie, dan kun je niet een op een vergelijken. Maar ik kan me voorstellen dat je hier erg nerveus van wordt. Vraag anders je huisarts om een bloedtest en herhaal die na een dag of twee.

6. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

Apr 9, 2014
    3,637
    1,193
    113
    Het kan inderdaad aan de concentratie van je urine liggen. Daarnaast wordt er niet bij alle testen precies evenveel "verf" gebruikt, waardoor sos zelfs de controle strepen op de ene test veel lichter of donkerder zijn dan op de andere. Ten slotte zou het ook een vmk kunnen zijn, waarbij je HCG al aan het afnemen is.

Ik ga duimen voor de eerste twee verklaringen!!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Doe er morgen ochtend nog een met eerste plasje, dan kun je goed beoordelen of dat je echt lichter is. Je zou gezien je nu op NOD zit ook even een paar uur niks kunnen drinken en niet plassen er dan nog een doen.

8. Kim008

Kim008 Actief lid

May 28, 2014
    271
    12
    18
    Female
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    De eerste keer dat ik getest heb was savonds,met een lichte maar duidelijke streep. Mijn tweede test deed ik smorgens,en de test was veel lichter dus werd ik ook al wat bang.
    Maar toen ik de dag daarna weer savonds testte was ie mooi donkerder geworden. Het is dus belangrijk om rond hetzelfde tijdstip te testen.

succes!

Share This Page