positief testen als je ongi bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marlie81, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nou, ik zie toch echt 2 duidelijke streepjes! Niet zo dik als je zou willen misschien... ;)
    Maar toch een voorzichtige proficiat!
     
  2. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi Marlie,

    Ik wil je hoop en je blijheid niet wegnemen hoor, maar ik heb ook zoiets gehad in januari. Je kunt even in mijn geschiedenis kijken. Ik was ongesteld, dacht ik. Alleen maar bruinverlies. Maar op een gegeven moment duurde dit 14 dagen! Ik dacht dat ik iets "ergs" had, dus ik naar de dok. Voor de zekerheid getest, en ja hoor, positief. Vervolgens bloed laten prikken, ook positief, alleen was dit een miskraampje.....

    Kijk het nog even aan zou ik zeggen, en als je bruin bloed blijft verliezen, gewoon even naar je huisarts en bloed laten prikken.

    Succes, ik hoop voor je dat het natuurlijk hartstikke raak is!

    Liefs Kari
     
  3. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Mooie banner hé! ;)

    De test van vanmorgen staat in mijn album...toch een stukje duidelijker dan gisteren. Vandaag wil ik nog wel even de huisarts bellen want ik ben toch niet zo gerust ben over dat bruine bloedverlies.
     
  4. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hele mooie banner Marlie :D
    Gefeliciteerd en geniet er van.

    Groetjesss Jetje
     
  5. Patricia27

    Patricia27 Actief lid

    3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    die van mij waren ook in het begin zo vaag. Twee weken later naar de gyn geweest en inwendige echo gehad niks op te zien en ook een test daar gedaan negatief. Twee weken later thuis een test gedaan omdat ik nog steeds niet ongesteld werd en ik was misselijk. Ja het was toch wel zo ik ben zwanger. Dus als ik jouw test zie dan denk ik echt dat je zwanger bent want ze hebben altijd tegen mij gezegd als je dat hormoon niet in je lichaam hebt dan krijg je helemaal niks te zien. Dus ik hoop voor je dat het zo is.
     
  6. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Is het zo dat je als je niet zwanger ben je dus echt helemaal niks zie en als je een heeeeele lichte streep zie je dan dus wel zwanger ben maar misschien nog niet zo lang.
    Ik heb nog nooit een test gedaan dus vroeg me dit af.
    Als je nou gewoon wel of geen streep zie is het makkelijk maar als ik jouw eerste foto zie zou ik het ook niet weten.
     
  7. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb hier een negatief en een postief ding over te zeggen,..
    laat ik met het negatieve beginnen:

    afgelopen november, na een positieve test, ging ik ter controle naar de huisarts, hier constateerde zij, een beetje bruin bloed, ze vertelde mij toen dat het vruchtje waarschijnlijk aan het loslaten was, of dat het oud bloed moest zijn,..
    ik dacht dat kan niet, want ik voelde me echt zwanger, had 2 positieve tests gedaan (de laatste 1 dag ervoor)
    maar helaas , ze kreeg gelijk de volgende dag krampen en de dag erop, liet het los,........


    nu 2 positieve dingen: ik was vroeger zwanger en had 3 maanden lang gewoon mijn menstruatie en toen bleek ik toch zwanger te zijn,
    wie weet zit het bij jou ook wel goed, opdat je al meerdere dagen na je bruine bloedverlies, nog steeds geen loskomen hebt geconstateerd,..
    dus wie weet, was dit oud bloed en ben je gewoon zwanger,..

    dus ik ga uit van het positieve en hoop je gauw te kunnen feliciteren ;)
    succes
     
  8. Stefys

    Stefys Actief lid

    20 jun 2007
    138
    0
    0
    Lijkt me toch goed duidelijk!
    Gefeliciteerd meid! =D>
     
  9. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Als eerste van harte gefeliciteerd, echt super.

    Maar ook ik heb helaas een negatieve ervaring hier mee (wil je niet bang maken) zie mijn geschiedenis. Ik had ook bloedverlies, halve wege mijn ciclus echt vreemd het was niet veel maar toch. Ik had zelf echt het idee ik moet testen en ja hoor positief. Gek bloedverlies en toch positief, uiteindelijk bleef ik maar vloeien en het werd steeds meer, het bleek een bbz te zijn. Mijn gyneacoloog zei de eerste keer dat ik weer bij hem kwam dat 20% van de zwangerschappen gepaard gaan met bloedverlies dus dat is wel positief.

    Heel veel succes, en geniet er van meid,
    knuffel conny
     
  10. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Dat is zeker een hele mooie banner. Ik zou zeggen bel eerst de ha van hoe en wat.

    Maar toch wil ik je alvast feliciteren.
     
  11. Diana81

    Diana81 Bekend lid

    4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Hardstikke proficiat!
    Laten we uitgaan van het goede.
     
  12. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik heb vandaag de dokterassistente aan de telefoon gehad. Bruin bloed komt volgens haar wel vaker voor en is geen reden tot ongerustheid. Zolang het bruin bloed is, is het oud bloed.
     
  13. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Nou bij deze dan officieel gefeliciteerd en hop op je roze wolk. :D
     
  14. Niet meer actief

    Proficiat! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
     
  15. stampertje

    stampertje Niet meer actief

    GEFELICITEERD! en een hele fijne zwangerschap!

    Liefs
     
  16. Patricia27

    Patricia27 Actief lid

    3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar lekker van want het gaat zo snel.
     

Deel Deze Pagina