weer eisprong zonder ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Krissa, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hallo Dames,

    Ik heb even een vraagje, het kan naar mijn idee ook met ontpillen te maken hebben maar wil toch graag jullie mening hebben.
    Het maakt me onzeker en ik kan er buiten man mijn dan, met niemand over praten.

    Een maand na mijn laatste ongi heb ik last gehad van de zelfde symptomen die ik voordat ik met de pil begon ongeveer 2 weken voor mijn ongi had. Volgens mijn toenmalige arts was het de eisprong.
    Buikpijn, hoofdpijn en witte afscheiding waarvan steeds langere draden te trekken waren. (sorry voor dit detail).Echter ben ik tot op heden nog niet ongi en niet zwanger. Maar in plaats van ongi te worden heb ik nu 4 weken later weer dezelfde symptomen.

    Kun je achter elkaar een ei-sprong hebben zonder ongi te worden tussen door? Is het riscant om nu te klussen terwijl mijn cyclus niet op orde is na de pil? Of is dit weer een verassing van ontpillen, zo ja, heeft iemand dan een idee hoe lang dat duurt?

    Hopelijk kan iemand me helpen.

    Sorry voor het lange verhaal maar ik zit er wel mee.

    Groetjes,
    Krissa
     
  2. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk niet dat het riskant is. Soms kan je inderdaad een ongi overslaan.
    Ontpillen kan wel een jaar duren. Neem anders even contact op met je ha, die kan je er vast meer over vertellen. Succes!
     
  3. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Dank je prinses,

    Het maakt me toch wel een beetje angstig.
    Ik heb de huisarts gebeld, vooral ook omdat ik nog steeds niet ongi ben na 63 dagen en ik maandag voor 3 weken op vakantie ga.
    De assistente zei dat het inderdaad aan de pil kan liggen en dat ik na de vakantie nog eens moest bellen als er niks was veranderd.

    Ik ben in ieder geval blij dat klussen geen kwaad kan. Hier was ik toch wel even bang voor aangezien ik nu echt niet weet wat voor andere verassingen de pil nog meer heeft. Had ik geweten dat het ontpillen net zo lang kan gaan duren als dat ik de pil heb geslikt dan was ik er niet aan begonnen. Was op dat moment makkelijk en vooral zeker maar nu zou ik toch het risico met de onzekerheid hebben gekozen.

    Dank je en groetjes,
    Krissa
     

Deel Deze Pagina