Heb zo net een zwangerschapstest gedaan van zwanger en kids,die midstream. Weet iemand of deze test voorgedrukt 2de streepje geeft? Ik lijk namelijk iets te zien als ik hem wat scheef houd..(heb hem niet opengemaakt)
Normaal mag je enkel de controlestreep zien, als je een 2e streepje ziet dan is ie niet betrouwbaar denk ik. Kijk eens naar de andere testjes hoe die eruit zien. Ik ga ervan uit dat je bedoelt: een 2e streepje zien VOOR je de test doet?
Nee bedoelde na dat ik de test heb gedaan leek ik een heeeel licht 2de streepje te zien als im hem wat scheef hield.. Heb helaas geen foto want daarop zie je eigenlijk niks,is heel erg moeilijk om op de foto te zetten
een streep is een streep hoor. Zie je het streepje nu ook nog steeds? Kan zijn dat het nog te vroeg is om een duidelijke streep te hebben, aangezien je nog niet op nod zit. Probeer binnen enkele dagen nog es te testen, en anders cb halen die is duidelijk.
Een streep is een streep.....helaas gaat dat echt niet op, sorry. Vrouwen te over hier die toch een indroogstreep, voorgedrukte streep of valspositieve streep hadden. Helaas. En nee, die waren echt niet zwanger. En als je de test al op allerlei manieren schuin moet houden om een streepje te kunnen ontwaren....ik weet het niet hoor. Ik ben meer van "geen bloed geeft moed". TS, je bent al een tijd bezig. Ik hoop heel erg dat het nu eens raak mag zijn voor je. Ik ga duimen! Mocht dat streepje echt een streepje zijn, dan zou die over een paar dagen donkerder moeten zijn.