Wie ziet er iets?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Foofer, 12 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben bijna 4 weken geleden weer begonnen met de pil omdat ik toen mijn eerste menstruatie had. De verloskundige had gezegd dat het veilig was als ik vanaf dag 1 van mijn ongi de pil zou slikken.
    In week 3 ben ik hem 1x vergeten, maar binnen 12 uur alsnog ingenomen. Je moet dan direct een stopweek inlassen of de stopweek overslaan en de volgende strip doorslikken.
    Dit laatste heb ik gedaan, maar ik ben sinds een paar dagen met vlagen misselijk, heb hoofdpijn en had vorige week na de seks licht bloedverlies. Dit laatste heb ik ook gehad tijdens mijn laatste zwangerschap (in de eerste week). Ik heb voor de zekerheid een test gedaan vanochtend en zie volgens mij een heel licht streepje. Mijn man ziet hem echt niet.
    Zien jullie iets? En kan het zijn dat ik toch nog wat hcg in mijn bloed heb van de zwangerschap (na 3 maanden)?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      37
  2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Foto is binnen de tijd genomen? Of na afleestijd?

Meen iets te zien, maar maak eens een foto zonder omhulsel? Op een witte ondergrond.

3. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik denk ook een streepje te zien. maar ik zie niet of hij grijs of roze is....

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik zie wel degelijk een tweede streepje, maar twijfel ook even over de kleur.

5. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik zal proberen een nieuwe foto te maken. Ik twijfel zelf ook over de kleur. Het streepje was wel na 5 min te zien. De foto is een half uur later gemaakt

6. kellyk

kellyk Niet meer actief

Lijkt vals te zijn omdat de kleur niet roze is naar mijn mening.

Ik zou over 3 dagen testen met een ander merk, kruitvat is niet wat het geweest is.

7. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Foto 1

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,9 KB
      Weergaven:
      16
  8. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Foto 2

Sorry, het is moeilijk een goede foto te krijgen met de iPad

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,9 KB
      Weergaven:
      15
  9. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Zal inderdaad over een paar dagen nog eens testen. Bedankt voor het meekijken!

10. kellyk

kellyk Niet meer actief

Sorry zie echt niks...

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

denk negatief...

12. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik denk ook negatief. probeer het idd om zeker te zijn over 2 of 3 dagen nog eens:)

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Op de bovenste lijk ik iets te zien, maar kan niet zien of het grijs of roze is.

De onderste twee foto's zie ik zo niks op.

14. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik zie misschien iets op de bovenste foto. Kan ook niet zien of het roze is en of het streepje even breed is als de controlestreep.

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Op de eerste en tweede foto (met omhulsel en eerste zonder omhulsel), lijk ik wel een streepje te zien, maar twijfel over de kleur, lichtgrijs of roze!
    Op de derde foto (tweede zonder omhulsel), zie ik niks!
    Het streepje moet wel echt roze zijn! Morgen nog een testje er tegen aan gooien.

16. Steph88

Steph88 Niet meer actief

lijkt op een voorgedrukt streepje.. vindt um tot nu toe niet positief.. ben benieuwt over een paar dagen..

17. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap er niks van, nu heb ik licht bloedverlies. Bruinig. En dat terwijl ik aan de pil ben. Heb ook lichte ongi krampjes.
    Baal ervan dat ik geen testjes meer heb liggen.

Heeft iemand dit weleens meegemaakt terwijl je aan de pil was?

18. MamaNiRo

MamaNiRo Actief lid

9 aug 2013
    142
    1
    0
    Vrijwilliger in de dierentuin, werkzaam in het bed
    Foofer, ik ben net zoals jou in januari bevallen! Ze hadden mij ook geadviseerd mijn eerste menstruatie af te wachten en toen deze voorbij was ben ik met de nuvaring begonnen. Vorige week woe ochtend kreeg ik op eens mijn tweede menstruatie terwijl ik de ring pas 's avonds hoefde te verwijderen, vond dit ook erg apart, dus ben benieuwd wat er nu over 3 weken gebeurt... Maar om terug te komen op jou test, ik lijk wel heel licht iets te zien!

19. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Ik zie zeker iets, maar of het roze is ..is de vraag.

20. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmiddag nog een cb plus test gedaan en die was negatief. Ik denk dat het streepje van de kruidvat test een indroger is geweest. Ik had de test bewaard en vanochtend was het streepje nog zichtbaarder (nu zag mijn man hem ook), maar vond hem wel wat grijzig.
    Ondanks de negatieve test blijf ik het wel raar vinden allemaal.

Deel Deze Pagina