Hello, Zouden jullie mee willen kijken. Streepje kwam binnen 5 min maar duidelijker te zien nu hij is opgedroogd. Maar evengoed nog licht. Bedankt voor het kijken. Groetjes Fleurtje
Ik weet het niet zo goed. Het komt een beetje onverwachts waren er nog niet mee bezig. Ik heb normaal een cyclus van 5 weken. Dit keer precies na 28 dagen ongesteld geworden.. Dacht ik. Maar omdat ik maar 2 dagen licht ongesteld was en erg misselijk maar een test gedaan. Dus ik weet niet meer zo goed of ik nu een vroege miskraam heb gehad. Als ik nu overtijd zou zijn zou de test toch wat duidelijker moeten zijn denk ik.
die bloeding kan een innestelingsbloeding zijn geweest. of de test donkerder zou moeten zijn hangt af van welke cyclusdag je nu zit
Bedankt voor jullie reacties. ik zou normaal gesproken tussen vandaag en morgen ongesteld worden. Ik doe overmorgen even een ochtendtest dan weten we het zeker
Wauw wat een lieve reacties! Is nog allemaal onwerkelijk en ook steeds het gevoel dat ik ongesteld wordt. Maar dat had ik bij mijn dochtertje ook. 😀
Hoi dames, Ben ik weer ik had nog een test over en kon de verleiding niet weerstaan om nog een test te doen. Alleen.. Nu is hij negatief.. Er komt wel een heel licht streepje kan die niet eens op de foto zetten. Wat moet ik daarvan denken. Niet meer ongesteld geworden.. Wel buikpijn alsof ik ongesteld ben. Ik snap er even helemaal niets meer van.