Positief testen en bruin/rood verlies

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lizinlondon, Mar 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lmcm

lmcm Actief lid

Aug 13, 2014
    485
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zenuwslopend zeg, Aza en Lizinlondon...!

Wel goed, Liz, dat je hcg verdubbeld. Op zich zegt het niet alles, maar het geeft toch goeie hoop he. Ik hoop dat ze gauw meer duidelijkheid kunnen geven. Ook voor jou, Aza! Al een hele geruststelling dat het geen bbz is. Nu fingers crossed voor jullie allebei.

Zijn de bloedingen over eigenlijk, Lizinlondon?

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Nee niet over nog maar wel een stuk minder geworden. Nu lijkt het af en toe met afvegen nog een beetje rood/bruinig maar ik hoef niet meer elk half uur naar de wc. Ik maak me inmiddels wel meer zorgen over een uitspraak van de GYN dat de embryo erg laag lag. Ik las namelijk dat dit een slecht teken is maar hoeft niet perse zo te zijn. Gekmakend dit!!! Ga hem ook eens in het echo's forum gooien voor advies

3. lmcm

lmcm Actief lid

Aug 13, 2014
    485
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh je hebt al een echo? Ik had ook al eentje héél erg vroeg id zwangerschap (die dus misliep), maar toen was er zo goed als niets te zien. Gewoon een bolletje. Er is nooit wat gezegd geweest over de plaats van het embryo?! Kan/wil je hem eens tonen? Ben wel erg benieuwd of het een verschil is met die van mij toen.

De echo's veranderen wel snel, vind ik. Elke week wat meer te zien.

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Heb geen echo foto meegekregen maar heb daar al twee echo's gehad dus. Inderdaad alleen een bolletje maar deze zit niet ver van de baarmoedermond dus.

5. AzA

AzA Niet meer actief

Hier helaas negatief toch. Had ik al wel verwacht na de uitslag van het hcg.

Sinds vanmiddag ben ik aant leeglopen met kramp en al. Vanochtend nog een test gedaan en die was ook een stuk lichter. :(

Baal wel echt, 2e x achter elkaar. Het was zeeeer welkom geweest. Maar tis nog niet voorbestemd voor ons nu.

Ik hoop dat jij over minder dan 8 maandjes jou mooie wondertje mag vasthouden! :)

Ik blijf je nog even volgen.

6. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Ahhhh nee Aza wat klote zeg!!!
    Moet zeggen dat ik wel wat minder hoop krijg na alle verhalen en ervaringen. Heel verdrietig Aza ;-(
    Ik heb morgen weer een echo en bloed onderzoek maar lig ook met veel buikpijn op de bank dus hou mijn hart vast!

7. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

Dec 12, 2015
    2,059
    816
    113
    NULL
    NULL
    He gets aza sterkte !! Lizinlondon hoe laat mag jij vandaag weer ? Ben benieuwd hoor

8. lmcm

lmcm Actief lid

Aug 13, 2014
    485
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Aza, hoe verdrietig! Ik leef enorm met je mee.

Ik blijf ook nog even volgen, Lizinlondon. Hopelijk wil die buikpijn niks naars zeggen. Morgen mss weer een beetje meer duidelijkheid!

9. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

Jul 7, 2015
    1,522
    1
    38
  10. umm

umm Bekend lid

Dec 29, 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    En hoe staat her er vandaag voor

En aza flik balen zeg. Een hele dikke knuffel voor jou

11. umm

umm Bekend lid

Dec 29, 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het vandaag lizinlondon?

12. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Ik zat toevallig net op het forum te neuzen ;)

Ik heb gisteren een bloedtest gedaan en had een HCG van 2588.
    De echo zag er ook goed uit. De zwangerschapsring en dooierzak waren goed te zien en verdubbeld in grootte ten opzichten van 3 dagen ervoor. Gemeten en was nu 0,60 cm. Alleen het vruchtje was echt nog niet echt te zien. Ze gingen er vanuit dat het twee dagen later heeft ingenesteld (komt overeen met wat ik heb gevoeld) en dan klopt alles dus. Dan was ik gisteren 5 weken zwanger. Volgende week terug om te kijken of het goed blijft gaan. Ik ben wel positief. Er is in elk geval voor het eerst gezegd dat ik een goede, normale zwangerschap lijk te hebben en niet meer kans op MK heb dan iedere ander in dit stadium. Bloeden is ook gestopt dus super!!

13. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

Dec 12, 2015
    2,059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Oww wat goed ! Dat is echt super nieuws je kleine eskimotje heeft zich goed vast geklampt aan mama goed vast houden kleintje !! Echt geweldig nieuws !

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    wat een fijn nieuws zeg!

15. umm

umm Bekend lid

Dec 29, 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Owww wat fijn om te horen. Gefeliciteerd met dit goede nieuws. Laat die kleine maar lekker blijven plakken

16. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    Wat fijn!

17. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872