Hey meiden, vanmorgen 2x KV2v5 gedaan en 1x action, allemaal met dezelfde ochtendurine. Hoop zoooo dat deze kloppen!! De foto waar alle 3 opstaan is later genomen. Die KV test is binnen 6 minuten genomen....
Heb zelf geen ervaring met positief testen voor mijn NOD (ik testte toen ik al flink overtijd was, en toen had ik echt knaltesten zowel bij mn zoon als de miskraam) maar volgens mij zijn deze testen echt hartstikke positief! Gefeliciteerd!
2 dagen voor nod zit ik nu Hele week al licht bruinverlies...nooit eerder gehad, dus dacht al dat er iets anders was Ahhh fijn zeg!! Gefeliciteerd meid!! Had ook al die CB digitaal gedaan, maar ik hoop dat het nog te vroeg was, want die gaf aan; niet zwanger...Vandaar mijn twijfel met deze! Andere dames ook bedankt!!!
nou nu ik die testen zie zeg ik van harte gefeliciteerd meis!! Jij bent zwanger! Die CB was niet met ochtendurine (had ik in ander topic gelezen) dus dat kan de reden zijn dat die nog niet positief uitslaat!
Nou meiden...ben vanmorgen keihard van die kleine roze wolk gedonderd! Heb vanmorgen weer getest, met dezelfde testen en allebei omowit!!! Blijkbaar toch iets fout gegaan....?! Keiharde les, maar ik ga NOOIT MEER voor nod testen!! Want die klap kwam wel ff aan vanmorgen! Menstruatie komt ook langzaam op gang nu en ook temperatuur was vanmorgen gezakt met o.2.
Heel naar meis.Ik had bewust niet gereageerd gisteren,vond het er al niet zo mooi uitzien.Bij zulke streepjes zou de cb ook zwanger moeten zeggen. Maar dit is gewoon erg vervelend,je hebt toch heel veel hoop na zulke testen,en een boel meiden die je meteen feliciteren. Helaas is dit inderdaad het risico van vroeg testen.Meer dan de helft gaat voor nod al mis.