steken in liezen

Discussion in 'Zwanger worden' started by DanielleJ, Sep 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

Ik heb afgelopen woensdag mijn eisprong gehad
    Nu heb ik sinds vanmorgen ontzettende steken in mijn lies, zeker als ik plotseling opsta, hoest etc
    wat zou dit kunnen zijn=::
    ook heb ik pijn in mijn onderbuik

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Heel herkenbaar!
    Ik voel die steken ook na mijn eisprong. Het is bij mij de ene ronde wat erger dan de andere. Zit nu in de 4e ronde & nu valt het gelukkig mee. Maar ronde 2 & 3 heb zo'n 2 weken erna tot de menstruatie steken in mijn onderbuik/schaamstreek (ga ervanuit dat je dat met 'liezen' bedoeld).

3. Puggie

Puggie Actief lid

Apr 25, 2013
    388
    0
    0
    Jeetje wat Eem lange cyclus heb jij :(

Ik had dat ook erg vaak voor m'n duivels. Deze ronde raak en nu niets. Hopelijk bij jou andersom. Zou wel heel snel zijn 2 dgn na eisprong omdat het nog niet ingenesteld kan zijn dus onmogelijk je baarmoeder die die steken veroorzaken...

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik heb t voor en na mn ei.. ook geen idee hoe en waarom. Lees met je mee :)

5. DanielleJ

ik dacht ook dat het met mijn eisprong te maken had, want innesteling voelen de meesten niet en is nog veels te vroeg voor.
    Ik wacht het dan wel af. Het is nu iets minder dan vanmiddag.

Ja heb lange cyclussen he :( drama....maar deze is wel korter dan de vorige. Het lijkt of ze langzaam iets korter worden...misschien komt dat door de etos zwanger worden pillen ik weet het niet.

6. Puggie

Puggie Actief lid

Apr 25, 2013
    388
    0
    0
    Hoop het voor je wijffie, ik vond 32 al lang :(

7. DanielleJ

heb er nu geen last meer van dus was vast en zeker vd eisprong

8. DanielleJ

sinds gisteren en vandaag meer last van menstruatiepijn en lage rugpijn. zzit nu op 6dpo

9. Kundera

Kundera Actief lid

Aug 14, 2013
    489
    329
    63
    Ik heb het ook. Aan de rechter kant en het begon na mijn eisprong, stopte toen ik mijn regels kreeg en begon toen weer. Ben naar de huisarts geweest en die had gevoeld en zei dat het echt wel mijn eierstokken zijn. Ik krijg donderdag avond transvaginale echo want hij zei d`t ik bv cysten kon hebben van de eitjes die niet gesprongen zijn.

Als ik de uitslag heb dan horen jullie het wel.

10. Kundera

Kundera Actief lid

Aug 14, 2013
    489
    329
    63
    Hier ben ik weer. Gisteren naar de echo geweest. Volgend de gyn heb ik een cyste van ong 4,5 bij 6,5 cm bij mijn rechter eierstok. Ik moet over 3 maanden terug en als het dan gegroeid is, moet het waarschijnlijk operatief worden verwijderd. Bij erge acute aanhoudende pijn moet ik meteen naar het ziekenhuis want dan is het verdraaid. Maar dat komt heel weinig voor dus ...

@DanielleJ, als je ere niet goed bij voelt zou ik het toch na laten kijken. Bij sommigen cysten is de kans groter dat die verdraaien en moet je snel in actie komen.

Share This Page