Dankjewel voor je bemoedigende woorden! Ik hoorde van mijn vriendin dat zij toen ook 2 maanden moest wachten op een afspraak bij de gyn. Dus dat is ook wel een reden dat we nu vast hulp zoeken. Ik laat wel weten hoe het was!
Mijn eerste gyn zat in het ziekenhuis en toen moest ik ook 2 maanden wachten voor ik mocht langskomen. Daar ben ik 2 keer geweest maar ik vond het zo'n kwal van een vent dat ik naar een privekliniek ben overgestapt. Daar kon ik al na 4 dagen terecht! Zo zie je maar dat er veel verschil zit in wachttijden. Hopelijk kunnen ze voor jullie nog ergens een gaatje vinden! Ik hoop dat het meevalt bij de ha. Gaat je man ook mee?
We zijn net samen bij de ha geweest en het voelt erg goed voor ons beiden. Ze was erg begripvol en zei dat ze dacht dat onze kansen wel goed en groot waren. Ze verwachtte geen gekke dingen en gaf aan dat haar eerste zwangerschap lang op zich liet wachten. Achteraf bleek ze er onbewust nog niet helemaal klaar voor te zijn zei ze. Dus misschien ook te veel mee bezg geweest. Ik heb aangegeven dat ik dat echt niet denk bij ons, maar het te veel mee bezig zijn zal ook een oorzaak kunnen zijn, zei ik. Ze zag aan ons dat we het heel graag willen en geen jaren willen wachten. Mijn man mag nu een sperma analyse laten doen (morgen potje inleveren) en maandagochtend hebben we weer een afspraak bij de ha. Dan krijgen we de uitslag en kijken we hoe het verder gaat. Dan krijg ik eventueel een verwijzing voor de gyn. Ik mocht zelfs mijn voorkeur aangeven en ze zei dat ze het een goede keuze vond! Schat van een mens die ha van mij! Dus ik ben benieuwd! We hebben weer een beetje hoop..! Oja, ze zei ook nog dat ze dacht dat wij ons echt geen zorgen hoefden te maken. Dat we al helemaal niet na hoefden te denken over een kinderloos bestaan. Ze voorzag nog niet zoveel problemen en zei dat ze dat echt niet zei als ze dat niet zo dacht.
Zo te horen hebben jullie een heel fijn gesprek gehad bij je ha! Fijn dat ze jullie serieus nam en dat jullie nu snel geholpen worden. Er zal nu al een hele last van je schouders vallen! Het komt vast goed hoor! Daar ben ik zeker van Hopelijk is alles goed met je zwemmertjes van je vriend. Dat je ha er zo'n goed gevoel bij heeft, wil toch ook wel wat zeggen he. Ik hoop dat ze gelijk heeft!
Dankjewel! We gaan ervoor! Hoe verloopt jouw zwangerschap tot nu toe? Heb je al veel kwaaltjes? Liefs
Ik heb eigenlijk niet veel kwaaltjes tot nu toe. Het enige waar ik last van heb is pijnlijke borsten en last van mijn darmen (inclusief obstipatie :x). Verder heb ik een beetje last van hormonen. Ben ontzettend slechtgezind en heb heel de tijd zin om te huilen Vriendlief is momenteel op skivakantie dus nu voel ik me helemaal zielig en alleen dat is dus ook niet echt humeurbevorderend! Ik heb trouwens ook ontdekt dat ik komkommer ontzettend smerig vind nu. Stom he!
Nou dat klinkt nog niet als veel vrolijkheid..! Al kan ik me er wat bij indenken. Die hormonen (of wens naar baby) maken je humeur erg schommelend! Denk maar aan het lieve kleine beebje in je buik... Oooh!! Hopen dat je je snel wat minder alleen en emo voelt! Even 9 maanden geen komkommer dus..?
Hoi hoi, hier ben ik weer, was even een paar daagjes offline geweest Hoe gaat het met je? Weer met goede moed aan een nieuwe ronde begonnen? Hier gaat alles goed. Mijn darmen zijn al weer een stuk rustiger geworden gelukkig. Verder (nog steeds) geen last van kwaaltjes! Aankomende maandag mag ik naar de gyn, spannend hoor! Verder ga ik voor de tussentijdse controles naar mijn huisarts. Vorige week heb ik al bloed laten prikken en gelukkig was alles goed. Zo meteen 2e checkup bij de ha. Ben benieuwd