Met getest op 9 dpo. Ik lijk in de verte wat te zien wie ziet er nog meer wat? Ik weet test erg vroeg maar heb testdrang haha. Wacht nu tot 11 of 12 dpo.
Op de eerste foto zie ik lichtjes iets. Maar de rest van de foto's dan weer niet. Zal over 2 dagen weer testen.
Dank je ja wil 11 of 12 dpo weer testen bij m'n 1e teste ik op 11 dpo heel licht dus had nu ook niet veel verwacht haha
Nee je bent nog erg vroeg. Ik vind de action en k2v5 testen qua kwaliteit achteruit zijn gegaan in vergeleken met 2/3 jaar terug. Ik teste met de predictor early 6 dagen voor nod positief en die was vrij duidelijk. Misschien die proberen? Hoop dat je een mooi oplopende test in handen hebt
Ja van kruidvat heb ik gehoord ja. Vandaar dat ik dacht koop action. Ik heb een predictor early liggen maar vond het nog zonde om die al te gebruiken haha als ik 11 dpo een iets duidelijker streepje zie dan ga ik die predictor doen
Iemand heeft de foto voor me in ander licht gezet en dan kijk je zeker wel een streepje te zien. Ik hoop dat die mooi oploopt
Ah wat jammer meid, had zo gehoopt dat het alsnog toch goed zou komen Hopelijk volgende ronde meer geluk!
Dank je wel meiden we klussen gewoon weer gezellig door toch wel gek de 1e was binnen 5 maanden raak de 2e binnen 2 maanden en nu ga ik al naar ronde 7.