Ik zie hem zeker, op de tweede en derde foto. Net een pennenkrasje. Hoop dat het oploopt! Mijn test was 7dpo negatief en vandaag 10 dpo vrij duidelijk positief.
Ik wil je echt niet ontmoedigen maar wel even ergens op wijzen Deze testen hebben voorgedrukte streepjes, kijk maar eens goed voordat je ze gebruikt! Ik ontdekte dat een paar weken terug, had steeds van die streepjes terwijl mijn eisprong nog niet eens geweest was (onregelmatige cyclus). Maar hopelijk loopt ie op! Super spannend!
Bedankt ik word dus toch niet gek haha ik ga dinsdagochtend met ochtend urine testen hopelijk is die dan duidelijker
Oké ja zou kunnen hoop het niet natuurlijk ik wacht even en ga dinsdagochtend weer testen met ochtend urine want dat had ik nu niet gedaan
Ik duim ook voor jou wie weet is die bij jou over 2 dagen wel positief. Ik beschouw mijn test ook gewoon als negatief en ga op 10 dpo weer testen
Vanmorgen een k2v5 test gedaan met ochtendurine maar daar lijk ik niks op te zien. Nu wacht ik sowieso met testen tot 11 of 12 dpo haha. Vandaag 9 dpo is ook wel erg vroeg natuurlijk
Teste zelf vaak rond 7-8 dpo positief, moet zeggen dat ik op de 3e foto wel een streepje lijk te zien. Spannend hoor!
Dank je wel. Ja ik weet nog van m'n 1e dat ik op 11dpo teste en toen was het echt super licht bij m'n 2e was ik veel later met testen en gelijk knal positief dus heb nu zoiets van ik wacht sowieso tot 11 dpo nu. Ga straks weer even bij de action testen halen want hoor dat die toch beter zijn dan de kruidvat. Heb ook nog een predictor early liggen maar wil die nog niet gebruiken haha
Jaa apart he dat het zoveel verschilt per persoon en per zwangerschap. Snap dat je wilt wachten hoor met de predictor! Ik vind zelf de kruidvat testen echt achteruit gegaan.. dus groot gelijk dat je nu voor action kiest, laat je het nog even weten?
Ik ben nu 11 als het goed is. Vandaag niet meer getest. Ben een beetje bang . Door de eerdere vkm. Maar de drang is er wel
Hier 9 dpo een echte tuurder, 10 dpo moest je al niet meer turen en 11 dpo was overduidelijk positief. Denk dat ik op 8 dpo nog volledig wit zou hebben getest, maar echt zeker weer ik dat natuurlijk niet
Net toch maar een testje gedaan op 9 dpo. Had heel lang niet geplast dus urine was vrij geconcentreerd. Ik lijk soms wat in de verte te zien. Maar weet het niet zeker haha ik wacht nu echt tot 11 dpo. Zien jullie wat?