Er lijkt wel iets rozigs te zitten, maar ik zou mn hand er niet voor in het vuur steken duimen voor over/morgen (knap als je het nog dag kunt uithouden )
Heb mezelf zo vrij gevoeld om de foto wat in een ander ‘daglicht’ te zetten omdat ik wel dacht wat te zien. En vind hem er zo wel duidelijker uitkomen Hoop dat die mooi oploopt!
Ooo zo zie je hem inderdaad duidelijk dank je ik hoop dat ik overmorgen een duidelijkere test in handen heb
Dank je meiden ik hoop ook dat die mooi oploopt. En nee eigenlijk kan ik niet nog een dag wachten maar moet van mezelf.
Ik zie hem! En voor als je morgen toch gaat testen: wel plassen hoor. Zolang je maar niet drinkt. Plas ophouden maakt hem niet geconcentreerder en na een uurtje niet plassen heb je genoeg plas gemaakt. En ook: morgen wordt het bloedheet dus niet drinken is ook niet zo slim... Dus test maar gewoon s morgens oké testen kosten toch geen knoop
Hihi ik had tussendoor wel gewoon gedronken hoor veel te warm hahaha maar hoefde niet echt te plassen dus vandaar dat er wat langer tussen zat. Ik wil eigelijk morgen dagje overslaan omdat ik het idee heb dat die morgenochtend niet veel donkerder kan zijn dan vanavond. Maar zit ergens te twijfelen want heb ook een predictor early liggen ben morgen 10 dpo. Maar is de predictor early duidelijker dan de action? Weet iemand dat
Predictor early geeft wel mooie resultaten hoor! Kan hem niet vergelijken met action, daar ben niet zo’n fan van. Denk zelf dat de predictor duidelijker zal zijn, wanneer je test is geheel aan jou
Ja die is wel duidelijk. Maar het verschilt hoeveel duidelijker. De streep is gewoon wat mooier en strakker.
Net nog een action test gedaan maar denk omo wit. Begin ook krampen te krijgen m'n temp is lager en had wat roze slijm bij afscheiding ik ga er nu dus maar vanuit dat ik vanavond of morgen ongesteld word
Pff neee, opgelopen is hij al zeker niet Hoop stiekem nog op een wonder voor je! Laat iets weten meid❤️