Nou mijn temp is nog verder gedaald dus dat betekend dat ik ws vandaag ongesteld word. Helaas op naar de volgende ronde
Kan het geen innesteling zijn? Ik had bij mn zoontje pas op 10 dpo de innesteling en volgens mij heb je dan ook een temp dip!
Ik denk het niet aangezien ik elke keer maar een korte lf hebt van 9/10 gister was 10 dpo en daalde hij van 37 naar 36,8 en vanmorgen verder gedaald naar 36,6. Ik dacht vanmorgen ook gelijk ongesteld te worden want had bruinverlies maar daarna helemaal niets meer alleen wat witte slijm met soms klein beetje roze erdoorheen. Ik heb ook al heel de tijd een rare pijn net boven m'n schaambeen. Ik denk gewoon dat ik ongesteld ga worden kan alleen maar afwachten nu
Ja dat zou helemaal mooi zijn maar denk dat de dip dan toch veel te groot is en te lang? Hoe was jou dip? 1 dag of meerdere dagen en is die toen veel gedaald?
Ik heb geen idee want heb toen niet getemperatuurd. Maar had het een paar dagen ontzettend koud! Deze keer had ik volgens mij vorig weekend de innesteling en toen 3 dagen kramp en 3 dagen koud gehad. Misschien kun je het googlen?!