test posi of vals?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Monieqje, Oct 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    meiden mijn zus gaby was gister op visite en zat helemaal blij te vertellen dat ze zwanger is. Ze heeft getest met die nieuwe van predictor die je 4 dagen voor je NOD kan doen...maar omdat ik zoveel verhaalen hier heb gelezen over deze test heb ik gevraagd om een foto.
    Er staan er 2 in mijn album, kunnen jullie meekijken? Als je het mij vraagt is die posi...

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik heb veel negatieve verhalen gelezen over deze test. En als je een test uitelkaar moet slopen voor de uitslag, dan telt het zeker niet!;)

3. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    hahaha dat zei ik ook al tegen dr, maar anders kon niet ivm het plastic schermpje dat ervoor zit dat weerkaatste....

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Predictor teste bij mij hardstikke vals ;).

Hij zei dat ik hartstikke zwanger was, nou kan je met 100% zekerheid zeggen dat dit niet zo was.

Hoe wist ik dat?

Ik heb geen eitjes die zelf groeien en geen menstruatie. Loop bij de gyn voor eitjes te hebben en dat is nu na maanden pas aangeslagen.

Toen ik teste was ik dus niet zwanger, dus hardstikke vals :(.

5. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ander testje doen dus voor de zekerherid. Ik vond m ook niet superduidelijk als ik eerlijk ben.. Hopelijk komt dat nog de komende dagen!

6. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ik durf ook niet te zeggen dat hij pos is. Ik zou haar van cb met indicator ofzo laten doen. Dan heb je echt zekerheid.

7. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    thanx meiden ze gaat morgen ook een andere test doen ;) maar waaren toch evem benieuwd :D

8. Kan ze beter testen met de KV 2 voor 5 euro.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zie wel een streepje , maar zou ook door alle andere ervaringen hier en ook die van jou zeker aanraden nog een ander testje te doen ....

10. stral

stral Actief lid

Jul 6, 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 dagen geleden zelfde gehad!Heel duidelijke streep die kwam binnen 5 minuut.
    Gisteren CB met indicator gedaan.Niet zwanger en nog KV 2voor5 ook niets.
    Dus ik raad iedereen af die predector kopen.11 euro voor valse hoop.:(
    ik vind dat niet normaal.
    maar ik begrijp niet waarom iedereen neemt die test voor vroeg testen en niet in de etos "selftest" roze pak.Ik gebruikte altijd die test nooit valse resultaten.Nu ga ik weer die gebruike.En niet die gekke met streepjes en kruisjes zelfs als je niet zwanger bent.:x

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    ik hier 2 maanden achter elkaar vals positieve test! 2 keer een duidelijke test , positief. zelfs mn moeder zag de streep gewoon staan...
    en kruidvat hartstikke negatief beide keren en werd gewoon ongesteld.....

dit was dan ook de laatste keer dat ik die dingen koop want je wordt er hartstikke onzeker van!!!!!!!!

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hij ziet er positief uit maar zo als ik lees van andere is hij niet te vertrouwen
    ik heb er nooit last van gehad maar ja er is eenmeerderheid die vals hebbben getest
    ik zou dus net als iedereen zeggen koop die van kruitvat 2 voor 5 euro

13. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    nou meiden ik heb me zus geprobeerd om te praten om een andere test te doen, maar die stomme ... Geloofd me (ons) niet en blijft stevig bij de predictor want ze heeft van t weekend nog een keer "posi" getest met die vroege....en ze wil er vandaag of morgen nog 1 doen en gaat dan naar dr ha....hoe groot is de kans dat ze wel gewoon zwanger is? Want anders jomt de klap zo hard aan bij dr ha...ik weet dat het dan haar eigen schuld is omdat ze niet wilde luisteren...maar ze is toch mijn zus :)

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    als de test echt een stuk duidelijker wordt ...En als je zegt dat ze hier maar eens de berichtjes over die test moet lezen ....

15. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    dat heb ik gezegd en dat ze maar eens moest googlen erop dat heeft ze wel gedaan maar krijg dan het antwoord ja maar mijn test is heel anders. Die van mij is veel duidelijker? die stomme eigenwijze muts, maar ja dan moet ze het eigenlijk ook maar zelf weten

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop voor haar dat ze gelijk heeft !! Maar ik wilde zoiezo altijd van 2 merken positief zien , dan geloof ik het pas !!!!!!!!!!!!

17. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ziet uit als een indrooglijntje :$

18. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    k snap dat je zus het niet wil horen, maar kans is natuurlijk wel aanwezig..(gezien de ervaringen hier..)dat het niet positief is.. buiten dat vind ik m veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te licht... dat zou voor mij persoonlijk niet overtuigend zijn..

19. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik heb echt precies zo'n zelfde topic hier laatst geopend, ook mijn zus had met die vroege van predictor getest. Ook positief! Het was zeker niet gepland maar hoe langer ze er over nadacht werd het steeds meer gewenst. Maar hier zeiden ze ook dat er veel valspositieve testen waren. Ze heeft toen predictor gebeld en die verzekerde haar dat de testen gewoon klopte. Nou, ze was uiteindelijk niet zwanger! En je bent dan kwa emoties wel al alle kanten opgeslingerd!! Er zou eigenlijk een collectieve klacht naar predictor moeten, want dit is echt heel vervelend!

Al hoop ik voor je zusje dat ze hardstike zwanger is, maar zou zelf indd altijd nog een ander werk uit proberen.

Wat je trouwens ook kunt zeggen, veel HA doen niet zomaar bloedtesten en gebruiken dan ook normale zw.testen, en die hebben vaak nog meer hcg nodig dan kv enzo. Grote kans dat ze daar dus nega test....

Groet Snoozie

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik zou die test ook zeker niet als positief beschouwen, sowieso is testen voor je nod en dan aannemen dat het goed is niet zo slim..
    hopelijk voor haar zitten we ernaast, wat een klap anders zeg! :(

Share This Page