Maandagochtend (09:00)begon mijn ongi? die kwam 4 dagen te vroeg, heb ook niets voelen aakomen zoals normaal. Was op mijn werk en had niets bij me maar had tot rond de avond genoeg aan een inlegkruisje. 'S nachts voor het slapen een tampon ingedaan die s'ochtend hard aan vervanging toe was. Dinsdag was en maar heel weinig bloed en sinds de middag had ik aan een inlegkruisje genoeg. Woensdagochtend op de tampon alleen maar oud bloed en sinds de middag helemaal niets meer. Zou normaal morgen ongi horen te worden maar nu sinds gister helemaal niets meer Moet ik dit zien als ongi of zou dit nog een innestellingsbloeding kunnen zijn? Heb mijn ei gehad en ook geklust op de "goede" dagen... Help? Sorry voor de details
Ik heb geen ervaring wat betrefd innestelingsbloedingen, maar als je twijfelt zou ik een testje dan, dan heb je in ieder geval zekerheid.
Dit klinkt als een ongi, niet als een innestelingsbloeding. Daar lijkt het mij een beetje te veel voor, je bloedverlies. Als je denkt zwanger te kunnen zijn kan je er altijd een testje tegen aan gooien. Succes!
Je kan altijd even een testje doen maar ik denk ook niet dat je zwanger bent.. Ik heb zelf geen ervaringen met innestelingsbloed maar het klinkt in mijn ogen ook een beetje teveel daarvoor..
Ik heb ook wel eens een keer per jaar of misschien zelfs minder vaak dat ik zo weinig bloed heb en veel oudbloed. Denk gewoon kleine schoonmaak.
Jane ik denk dat het gewoon ongi was hoor zoveel bloed is niet nromaal bij een innesteling. En het kan heel goed dat je dit keer een kortere cyclus hebt dan normaal. En inderdaad deze periode een kleine schoonmaak hebt gehad. En als je het niet vertrouwd dan zit er maar 1 ding op en dat is testen. meer kun je niet doen.
Details geen probleem Niet iedere ongi is even heftig. Een innestelingsbloeding is vaak niet meer dan een roze veeg en meestal niet rood. Als je het zeker weet kun je een testje doen maar ik vrees dat je niet zwanger bent. Succes!
Ik lees dus op internet dat een innestellingsbloeding kan variëren tussen een veeg en een menstruatie en dat t van bruin tot rood kan zijn. Ik heb dus niet eerder gehad dat ik en vroeg en zo kort ongi ben geweest. Wat ik ben verloren varieert van roze tot bruin met af en toe een veeg rood. Maar ja zal maar uit gaan van een ongi, alleen raar dat t 4 dgn te vroeg was en amper 1,5 dgn..
Jane, ik heb ongeveer hetzelfde gehad deze cyclus (zie http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/219709-mini-beetje-bloedverlies-spotting-halve-ongi.html#post7786919). Ik twijfelde of het spotting was (tussentijds bloedverlies) of een mini-ongesteldheid. Aan een innestelingsbloeding heb ik niet gedacht, omdat ik altijd had begrepen dat dat roze bloed was. Ik heb inmiddels getest en negatief. Maar ik weet dus ook nog steeds niet wat het was en of ik nu nog ongesteld moet worden (hele lange cyclus) of juist al weer een eindje op weg ben in m'n volgende cyclus. Of toch zwanger maar nog niet zo lang. Lastig hè... Maar jij kunt nog testen om er achter te komen of het een innestelingsbloeding was. Doen! Dit vond ik ook nog op het www: Vijf tot zeven dagen na de bevruchting nestelt het bevruchte ei zich in het baarmoederslijmvlies. Doordat het ei zich goed vastzet in het slijmvlies kan mama haar baby voeden en beschermen. De baarmoedermond wordt nu afgesloten door een slijmprop en de spieren in de baarmoederwand worden zachter en elastischer. Oud bloed in de baarmoedermond-en hals kunnen door de bewegingen afgescheiden worden. Toch ontdekken heel wat vrouwen pas innestelingsbloed nadat zij een positieve zwangerschapstest afnamen. Ze zijn over tijd en merken in week 5 of 6 van hun zwangerschap wat bruinverlies op. Toch kan je er, jammer genoeg, niet van uit gaan dat als je over tijd bent bruinverlies ook innestelingsbloed is. Stress bijvoorbeeld zorgt er vaak voor dat je menstruatie langer wegblijft. Bruinverlies kan dan ook de aankondiging van je menstruatie zijn. Blijft het bij bruinverlies? Doe dan een zwangerschapstest.