wat is dit voor geks

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door iniminie, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    hallo vk,

ik heb een beetje iets gekke vraag mischien :rolleyes:
    ik voel sinds een kleine week echt gerommel in me vagina,moet er steeds aan denken dat het de kleine is,klinkt heel bizar maar heb soms het idee dat ik er een handje voel ofzo :D
    kan natuurlijk helemaal niet,maar wat is dat dan waar dat gevoel vandaan komt?

en nog een vraagje,ik ben plots vaak tussendoor erg misselijk,heeft dit met indalen te maken,of met hormonen?ik heb het niet de hele dag,maar met vlagen :(
    en sinds dat misselijkheid is komen opdagen,zweet ik ook als een otter in de nacht,word drijfnat wakker

p.s ik ben nu 35,5 week zwanger

alvast bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Het kan best het handje zijn! als je kindje het handje boven hethoofd heeft voel je gekriebel heel laag in je buik,dit voelt alsof het in je vagina zit.
    De misselijkheid kan komen door je kindje dan tegen je maag aandraait of duwt of trappelt of en knietje geeft.
    Het nachtelijke zweten is hormonaal! En hoort bij de laatste weken. Ook in de kraamtijd kan je hier nog last van hebben maar het verdwijnt weer!
    Het zijn een soort opvliegers!

Imke

Deel Deze Pagina