Volgens mijn acupuncturist zwanger maar test negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mybigwish, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mybigwish

mybigwish Lid

16 feb 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Vandaag is mijn NOD. Afgelopen zaterdag tijdens een behandeling vertelde mijn acupuncturist dat ik zwanger. Dat kon ze voelen aan mijn linkere pols. Vandaag getest maar negatief en ook niet ongesteld.
    Afgelope maanden voor mijn NOD had ik heel veel klachten maar nu heb ik alleen steekjes in de BM, zere tepels, veel afscheiding. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben maar de testen zijn negatief.

Afgelopen cyclus:
    14 maart ongesteld
    28 eisprong
    2 april innesteling.

Zien jullie iets aan de test?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,3 KB
      Weergaven:
      46
  2. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik zie niets sorry.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Das een hele goeie gyneacologe dan die accupuncturist.
    Voelen aan de pols ja mevr u bent zwanger.

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Helaas ik zie ook niets. Wist ook niet dat je dit kon voelen aan iemand zn pols

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Vind de uitspraak van je acupuncturist wel erg voorbarig hoor. Ik hoop het natuurlijk wel voor je maar vind het onwijs slecht dat ze dat even lukraak roept. Ik wens je een hele mooie test ter bevestiging!

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    eeh....
    ik geloof best dat acupunctuur kan helpen bij bepaalde kwalen.
    Maar een zwangerschap voelen aan de pols???
    Die gelooft wel erg in zichzelf. En dat is jammer, want daarmee kun je voor een hoop teleurstelling zorgen.

Hoe zeker ben je van je eisprong?

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je ovulatietesten gedaan of getempt om zo zeker van je ei te zijn?
    Als je eisprong echt op 28 mrt was dan zit je nu op 14 dpo en had een test (vooral de kv 2v5) echt zeker een duidelijke streep moeten geven.

Ook wel apart dat je de exacte innestelingsdatum weet.

Vind het ook een stomme opmerking van je accupuncturist.
    Dat kan nooit op die manier met zekerheid gezegd worden.

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Wat een domme opmerking:$
    Heeft hij magische krachten ofzo... Sorry, maar moet je echt niet geloven hoor, zou wel lekker makkelijk zijn als iemand dat aan je pols kon voelen..
    Hopelijk mag je snel zwanger zijn!

9. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    He meid wat vervelend! Je gaat toch hopen als iemand dat tegen je zegt (wat ik niet echt handig vind van de acupuncturist overigens). Maar je zou (als je zeker bent van je eisprong) nu toch al wel wat moeten zien. Hebben ze dit keer weer met een echo gekeken of je eisprong er aankwam?

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ;) ik zeg maar nix... ik zie geen streepje idd

11. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Is deze acupuncturist aangesloten bij de vereniging van erkende kwakzalverij?
    Ik zie je onderschrift en vind het beschamend dat deze persoon zoiets roept. Op je test zie ik helaas niks. Ik hoop uiteraard dat je snel zwanger zult zijn!

12. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hahaha ik denk dat ik er maar niks op ga zeggen maar goed ik zie niets op je test hopelijk ben je toch gauw zwanger

13. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik zou echt eerder een test geloven dan de accupuncturist. Ik moet zeggen dat ik het ook alles behalve professioneel vind om dit zo tegen een cliënt te zeggen. Zeker gezien je onderschrift.
    Dit vind ik echt absoluut niet kunnen.. misschien iemand hoop geven, die nergens op gebaseerd is..

14. mybigwish

mybigwish Lid

16 feb 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties.

De gyn heeft deze keer de cyclus niet meer gevolgd want hij heeft mij door verwezen naar een andere gyn en ziekenhuis. ivm te dunnen baarmoederslijm. de afspraak staat voor 30 mei.

Daarnaast, Ik heb ov testen gedaan en op 28 maart had ik een zeer positieve ovtest.

Ik wacht het gewoon af, het kan 2 kanten opgaan.. ongesteldheid of zwanger.

15. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind het schandalig dat iemand zulke dingen zeggen, zeker gezien je geschiedenis. Ik hoop echt van harte dat hij alsnog gelijk heeft maar ik zou mijn testje geloven.

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat dus!

Een negatieve test is helaas betrouwbaarder dan een acupuncturist die even aan je pols voelt......:$ Raar persoon. Als je niet zwanger bent, zou ik mijn geld terug gaan eisen en naar een ander gaan die niet zulke onzin uitkraamt. Maar hij zal dan wel beweren ondanks negatieve testen dat je vast een vroege miskraam hebt gehad als je ongesteld wordt....!

En hoezo heb je een innesteling gehad op een bepaalde datum? Heeft die acupuncuturist dat ook gevoeld ofzo? Want voor een innesteling staat nooit een vaste datum! Innesteling vindt gemiddeld plaats 5 tot 10 dagen na eisprong, maar er staat geen vaste dag voor. Er zijn ook geen testen om te bepalen of en wanneer je een innesteling hebt. Als je 2 april dus een innesteling zou hebben gehad, zou je vandaag 11 april, 9 dagen later!!!, inmiddels een knalpositieve zwangerschapstest in handen moeten hebben.

Mocht je een innesteling hebben gehad, dan maak je vanaf dan HCG aan waardoor je een paar dagen na innesteling al een licht tweede streepje ziet verschijnen op een zwangerschapstest.

Succes bij het zwanger worden en met je acupuncturist!

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Dan is je eisprong op 29 of 30 maart geweest en zit je nu dus op 12 of 13 dpo.
    En verder eens met Be Happy (zeker ook qua datum van innestelen, die kan je nooit weten).

18. Zie niks.. En verder heeel vreemd verhaal idd

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als je ovu test op 28 knalde, dan kun je nooit op 2 april een innesteling gehad hebben. Innestelen gebeurt 6-10dpo en op 2 april was je 3 of 4dpo.

20. mybigwish

mybigwish Lid

16 feb 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie...

Deel Deze Pagina