Vanochtend getest, die was negatief, vanmiddag was hij positief maar later vanmiddag weer negatief. Rare testen. Maar moet ik de tweede nou als positief beschouwen of niet? 1ste foto ochtend 11 u 2e foto middag 14 u 3e foto middag 16 u Misschien was de tijd tussen test 2 en 3 te kort dus probeer rond 19 u nog een testje te doen
Die middelste lijkt op een piek ja! Misschien dat iemand anders dit ook nog kan bevestigen, heb je net wat meer zekerheid. Maar lijkt er sterk op!
Dat dacht ik dus ook, maar had daarna bij de volgende test dan een knaller verwacht. Dat heb ik tenminste normaal gesproken wel. Vind het dus raar dat de test erna negatief was. Dan heb ik wel een erg korte piek gehad deze keer en veel geluk dat ik hem gevonden heb
Volgens mij zijn bij foto twee inderdaad beide streepjes even donker, dus dat zou een positieve zijn! Omdat ik zelf wel gewend ben dat ie nog meer kan knallen en dat de piek wat langer is, zou ik voor alle zekerheid inderdaad nog even doortesten. Benieuwd naar je testje van vanavond!
Ja ik snap wat je bedoelt. Ik heb daar helaas geen ervaring mee. Maar je urine kan minder geconcentreerd zijn. Het is erg dicht op elkaar. Misschien even niks drinken en vanavond laat nog eens proberen. Wie weet. Maar naar mijn mening is een piek een gelijke kleur als je controle streep!
Ik vind de middelste inderdaad positief. Ik heb weleens gehoord van een korte lh-piek, maar zo kort? Ik zou het in ieder geval vanavond wel gezellig maken, maar dat was je vast al van plan
@Sado juist! Ik ben na zo'n test van vanmiddag ook een knaller gewend dus was enigzins verbaasd dat hij opeens weer negatief was.
Mijn ervaring is dat hij idd nog veel donkerder kan,en dat de knaller nog komt.Toch is de middelste positief en zou daar zeker gebruik van maken.Bij mij was het bij zo'n rijtje altijd zo dat de echte knaller 1 of 2 dagen later volgde,ik zou dus ook doortesten.
Huh, das idd wel een extreem korte piek. Ik heb zelf nog nooit een knaller gehad als in donkerder dan de controlestreep maar ik heb ook echt een hele korte piek en moet op mn piek-dag ook echt 3-4x testen om mn piek te vinden. Maar je 1e en 2e test zijn wel heel erg negatief idd. Zou toch ook wel even doortesten met dit verhaal. En gelijkertijd toch even gezellig maken vanavond. Spannend meis!
Hmm, gek! Zou inderdaad doortesten, maar het voor alle zekerheid wel gezellig maken. Want hoewel jij dus ook bekend bent met betere knallers is die van vanmiddag volgens de gebruiksaanwijzing wél positief. Zou zonde zijn om je piek te missen omdat je wacht op een knaller die misschien niet komt
Ik heb altijd een piek van ong 2 dagen echt knal positieve testen. Deze maand met meerdere keren per dag testen maar 1 positieve gehad waarvan t discutabel was of ie echt positief was...Maar wel zwanger ♡ Dus blijkbaar kan je een afwijkend maandje hebben...Zou t gezellig maken! Veel plezier!
Een kennis van me had de maand dat ze zwanger werd haar piek zelfs niet eens gevonden. Dus het kan allemaal. Ik test voor de zekerheid nog een paar dagen door. Ovupijn is in ieder geval steeds meer aanwezig dus er is zowiezo ietsgaande. Hopelijk morgen een knaller en anders idd een zeer korte piek. Gefeliciteer met je zwangerschap!
Zou zeker klussen maar ook even doortesten hoor! Ik heb dit ook eens gehad en had uiteindelijk een week later pas mijn piek met een knal test
Testje van nu ook positief. Zal vandaag wel gaan knallen. 2e streep ziet er in ieder geval al donkerder uit en was hier nog niet eens helemaal doorgelopen.
Ik heb normaal ook wel een redelijke piek. De laatste keer duurder mijn piek nog geen 6 uur of hij was al negatief. Die ronde zwanger geworden van twins en nu 22 weken zwanger. Ik zou dit gewoon aanhouden als piek. Waarschijnlijk heb je gewoon een korte piek
1ste foto testje van gisteren. 2e foto testje van vandaag. Gisterenavond erge ovulatiepijn en dat is nu helemaal verdwenen. Eisprong dus zeker vandaag! hopelijk kom ik over een week of 2 met een andere positieve test