Wanneer hadden jullie dit ongeveer?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaTuttebel, 25 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

ovulatietesten zijn tot nu toe nog negatief, sinds vandaag wel heeel veel slijm waar je indd draadjes van kan trekken

Wanneer vind dan ongeveer een eisprong plaats of wanneer ongeveer een positieve ovulatietest na dit? hebben jullie een schatting? Hij geeft nog geen smiley!

2. MamaTuttebel

3. MamaTuttebel

Zo misschien beter te vergelijken!

Bijgevoegde bestanden:

4. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik heb al sinds zaterdag vruchtbaar slijm, en volgens mijn ovutest morgen eisprong.

MamaTuttebel vindt dit leuk.
  5. MamaTuttebel

Ja heb ook wel slijm al hele week maar sinds vandaag echt veel en rekbaar. Dus neem aan dat dit dan dicht bij de piek ligt☺️

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.056
    113
    Vruchtbaar slijm had ik meestal een paar dagen vóór en een paar dagen ná de positieve ovulatietest. Totaal een dag of 4-6 denk ik :)

MamaTuttebel vindt dit leuk.
  7. MamaTuttebel

Ben benieuwd nog even afwachten dus!

8. Fritsie7

Fritsie7 Fanatiek lid

31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Weet iemand van jullie de volgorde van de verschillende soorten slijm? Ik zit na t stoppen met de pil te wachten op mijn eerste ovulatie/menstruatie.
    Heb al droog, korrelig gehad... nu soort creme/yoghurt. Komt daarna t vruchtbaar slijm of zit er geen vaste volgorde in...?

9. MamaTuttebel

Er zit zeker volgorde in... zoek maar eens op billingsmethode (zoiets)

10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik heb meestal 2 a 3 dagen voor mn positieve ovutest vruchtbaar slijm. Dat is dusongeveer 4 a 5 dagen voor ovulatie.

11. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Hier 4-6 dagen na vruchtbaar slijm eislrong.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vruchtbaar slijm kun je inderdaad al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen.

13. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Ik had afgelopen maand alleen vruchtbare afscheiding op dag van de eisprong

14. MamaTuttebel

Dit is een stripje van een digitale ovulatietest. Hij word donkerder.. zegt dat wat?

Bijgevoegde bestanden:

15. leinrob

leinrob Actief lid

11 nov 2015
    193
    62
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En nog geen smiley dan ?? Ben even in de prullenbak gedoken voor je en heb het stripje eruit gevist van toen ik een smiley had en ziet er bijna hetzelfde uit

Bijgevoegde bestanden:

16. MamaTuttebel

Oooh zit dicht in de buurt, maar hier nog geen smiley. Want die is indd vrij donker aan het worden maar de action zegt nog lang niet ;) (zie foto) zelfde tijd net gedaan

Bijgevoegde bestanden:

17. leinrob

leinrob Actief lid

11 nov 2015
    193
    62
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Raar dat ze zo verschillen, want als je naar het stripje van de digitale kijkt, Dan zit je er niet ver vandaan volgens mij. Is alleen zo duur om die heel vaak te doen natuurlijk.

En over het slijm, had ik volgens mij ook al in nod topic getypt, dat dat bij mij heel snel volgde door een smiley. Maar geloof wel als ik het forum zo lees, dat dat echt heel erg verschillend is bij iedereen.

Over die van de action kan ik niks zeggen. Gebruik zelf alleen de digitale, omdat ik het niet fijn vind met de streepjes en je vaak nog twijfelt volgens mij en smiley vind ik dan duidelijker.

Hoop voor je dat je snel wel wat duidelijkheid hebt. Succes !!

18. MamaTuttebel

Kijk, heb ze even afgezocht. De testen zijn van gister. De middelste van vanmorgen en de laatste van net. Lopen dus behoorlijk op alleen de action niet?

Bijgevoegde bestanden:

19. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Denk dat je dan net op het randje van een smiley zit. Misschien vanavond al wel. Maja wel duur grapje 3x per dag.

Als je die van de action van dezelfde tijden onder elkaar leg, zie je dan ook geen oploop?

Ik test altijd met dipsticks van zwanger&kids of sensitest en doe vaak bij een positieve test nog een digitale (zelfde urine) en heb dan altijd een smiley. Hou echt niet van de action en kruidvat ovus.

20. MamaTuttebel

Van de afgelopen dagen de onderste van net..

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina