Ik had een paar keer hier mijn verhaal gedaan en een verhaal Met verschillende klachten, om het kort samen te vatten, Ik was 28ste was me pilstrip op dus verwachte ik me menstruatie, Ik heb me menstruatie gehad maar had een stopweek van 12 dagen, me huis arts had me aangeraden om niet te beginnen met de pil omdat ik zwanger kon zijm dus ik moest afwachten tot ik een test kon doen, Zo gezegd zo gedaan het was negatief ik bleef heeel baak testen en bleek nog steeds negatief, en toen deed ik een keer met kruidvat test 2 voor 5 Die geeft na 4 uuur een lichte streep, ik heb na een paar dagen nog wen van kruidvat gedaan en die bleken allemaal negatief ook die van de action Ik ging dus naar de huisarts ik had daar Ook een test gedaan en die bleek ook negatief, ik was 5 weken verder en nog steeds geen menstruatie ik had toch een digitale test gedaan van kruidvat en gaf weer negatief aan En toen was ik 6 weken verder precies 2 weken overtijd besloot ik een laatste test te doen en wat bleek ZWANGER (Ik kreegkrampen bruin bloed verlies en heel veel sliertige slijm in die afgelopen 6 weken )
Kan het niet zo zijn dat deze test reageert op een nieuwe eisprong ? Ik kreeg daar namelijk Ook dikke posi testen van. Al hoop ik natuurlijk dat je zwanger bent.
Lijkt me dag een zw test HCG hormoon opspoort en geen LH toch??? Ik zeg vet positief!! Gefeliciteerd!!
Ik had voor de zekerheid toch nog maar eeen test gedaan van de action Omdat ie daarvoor altijd negatief uitgaf en kijk is aan dik positief!