Help?!? Hoi dames, Pff ik ben er echt even klaar mee. Vandaag was de officiële testdatum vanuit het ziekenhuis na icsi. Doordat ik nachtdienst had nu net pas getest. Voor het testen wat bloed bij afvegen dus dacht helaas niet gelukt. Maar m'n streepje loopt voor m'n gevoel niet hard op maar volgens mij staat hij er wel?? Zojuist ook ziekenhuis gebeld en krijg daar als antwoord een streep is een streep en wacht af tot maandag (ja makkelijk gezegd ik wacht al zo lang voor m'n gevoel!!?) Zoek dus ook beetje positieve verhalen van mensen waarbij de test laat opliep en evt ook bloedverlies hadden? Oja bovenste test van gisteren onderste van vandaag Thanx alvast!
Ik zie helaas niets op je test,en denk dus dat het niet gelukt is.Heel vervelend,ik hoop dat het snel wel lukt!
Ik zie bij de onderste een heel vaag streepje. Ik had bij mijn eerste ook bloedverlies gecombineerd met menstruatiepijn, en nu is hij 3.5 jaar...
Nog even alleen de foto van vanmiddag, sorry dat ik jullie er mee lastig blijf vallen maar dit is de enige plek waar ik het met andere er over kan hebben 😊
Ik ben niet helemaal thuis in icsi, hoeveel dpo moet je nu ongeveer zijn? Ik had op 12 dpo een heel licht lijntje, en die liep erg langzaam op. Pas op bijna 5 weken een knalstreep. Op jouw testjes kan ik echter moeilijk wat zien. De laatste foto een heel licht lijntje met wat turen. Misschien is het de kwaliteit van de foto, ik weet het niet.
Ik vind dit wel heel erg licht voor testdatum na ICSI sorry. Je krijgt bij ICSI namelijk een embryo teruggeplaatst en dan had je nu duidelijk positief moeten testen en niet zo'n tuurstreep moeten hebben. Vrees dan ook dat je ongesteld aan het worden bent. Hoop het uiteraard niet!
Als ik heel eerlijk ben, ik zie een licht streepje, maar ik vind hem wel erg licht als het vandaag de officiële testdatum is. Ik hoop dat ik het mis heb.
Vind het vervelend om te zeggen maar heb weinig hoop voor je, sorry. Zou inderdaad morgen niet testen maar maandag pas weer.
De officiële testdatum van het ziekenhuis is meestal 15 dpo toch? Dan heb ik niet echt hoop voor je meis... KV's kleuren al vanaf 8Iu HCG. Als je daar bij 4 weken en 1 dag nog niet aan zit, dan denk ik dat je niet zwanger bent.
Iedereen bedankt voor reacties! Heb ook niet echt hoop t enige wat ik vreemd vind is dat hij woensdag zo uit m'n hoofd nog Omo wit was en sindsdien heeeeeel langzaam oploopt. We wachten het af en anders volgende ronde weer nieuwe kansen 😊