Ik vind de test duidelijker dan gister. Toen ik zo een test had opnde action had ik een duidelijke streep op 2v5. Dus ik zou die gewoon halen ook voor je eigen gemoedsrust. Denk overigens niet dat je op 16 dpo zit, misschien een late eisprong?
Ow ok ja kan..weet om eerlijk te zijn niet wat dat is maar je test is iig wat duidelijker dan gister.
Hij is inderdaad wel duidelijker,maar ik vind hem nog steeds heel licht...ik hoop dat hij goed oploopt.
Voor mij duidelijk genieg. Ik plaste nog lichtere streepjes op nod! Met een regelmatige cyclus Gefeliciteerd!
Als je met 3 testen postief test mag je er tocu echt wel vanuit gaan dat je zwanger bent en mijn verloskundige zij bij mn dochter. Maakt niet uit hoe licht is is. Een streepje is een streep en die komt er niet als er heen hcg aanwezig is. Gefeliciteerd.
Ik zie toch wel echt een licht streepje op de kruidvattest en naar mijn weten is elk streepje een positieve uitslag, hoe licht het ook mag zijn. Dus ook hier voorzichtig gefeliciteerd!
Vanmorgen nog een keer getest. Ik vind hem nu wel duidelijk😃 Straks om 9.00 bellen voor de bloeduitslag.
De streepjes worden wel mooi donkerder! Ik heb er niet veel verstand van, maar wellicht loopt bij jou je hcg wat langzamer op?
Ik moet vrijdag opnieuw prikken.. de gyn zei het is wel laag maar niet te laag dus het hoeft niet perse slecht te zijn..