Positief toch?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mavi derya, May 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ja,dat heb je mis.Maar ben door de wat lagere waarde toch nog wat voorzichtig...noem het 'teveel ervaring'.

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik bepaal toch echt zelf wat ik gepast vind...De waarde is prachtig verdubbeld gelukkig,maar is ook nog laag...dat zegt niet dat het niet goed zou gaan,maar ik vind het te vroeg om heel uitbundig te zijn.Ieder voor zich toch?

3. Voila

Voila Niet meer actief

Wat fijn zeg dat het is verdubbeld!! Van harte gefeliciteerd!💗

4. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

Aug 6, 2015
    1,047
    34
    48
    Female
    Fijn hoor, gefeliciteerd!

5. Mou

Mou Lid

May 19, 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super, gefeliciteerd!! Sommige vrouwen/sommige zwangerschappen hebben lager hcg en dat hoeft helemaal geen bal te betekenen, dus dat ge 'hij is te licht ik denk dat het niet goed zit' gepiep krijg ik altijd de kriebels van. Miskramen gebeuren ook na knallers trouwens.

En de kans op een 'plakker' (hatelijk woord) is bij de gemiddelde vrouw nog altijd groter dan op een miskraam. Dus ik feliciteer je gewoon, hoppa, gefeliciteerd!!!

6. Ninge

Ninge Bekend lid

Jan 27, 2016
    900
    123
    43
    Female
    Grappig om deze discussie te lezen. Ik deel de voorzichtigheid van Pipo omdat ik zelf zo in elkaar zit. Ik wilde ook niet gefeliciteerd worden voor een goede 12 weken echo. Nou is dat natuurlijk ook extreem :) maar ik durf bijvoorbeeld nog geen banner te plaatsten met 10 weken na heel laag start hcg.(27 op 16dpo) Ik schreeuw het ook nog echt niet van de daken. Ik ga juist temperen als mensen enthousiast doen en me feliciteren. Maar ik heb gemerkt dat een hoop mensen er anders instaan en dat is waarschijnlijk veel gezonder. Dus... Ookal vind ik het spannend. Gefeliciteerd :)

7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

Aug 10, 2015
    3,157
    100
    63
    Gefeliciteerd meid. Xx

8. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

Sep 26, 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Ik kan t nog niet geloven

Attached Files:

9. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik begrijp je opmerking pipo! Ik vind het persoonlijk ook een lage start met hcg. En helaas ook daarmee te veel ervaring door eigen en mensen om mij heen!

Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd

Share This Page