Ovulatie test drama

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Maan14, Oct 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Na dat ik deze week de gyn sprak. Die aangaf dat naast het tempen ook ovulatie testen moest gaan gebruiken. Ben ik maar begonnen. Heb het ooit eerder gedaan en toen werd de streep ook niet duidelijker als dit. De twee donkeren zijn van gisteren de onderste van vandaag en daar boven van woensdag en dinsdag.

Nu de grote vraag is de lh piek geweest?

Attached Files:

2. Lola1986

Lola1986 Actief lid

Oct 8, 2016
    247
    2
    18
    Ik vermoed dat de lh piek inderdaad is geweest, maar misschien voor de zekerheid verder blijven testen? Heb je tijdens de lh piek dagen ook iets gemerkt aan je afscheiding?

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Gisteren tijdes gemeenschap veel meer slijm als normaal en zelfs gevoelig als hij tegen mijn bmm kwam en heb dat normaal niet. en smorgens met afvegen ook al 2 dagen dat er slijm op wc papier zat. Ik hoop zo dat het een deze maanden eindelijk gaat lukken. Ondanks we al een zoon hebben. Lukt het deze keer niet. Nu heb ik vorige maand een ijzer infuse gehad omdat de vooraad op was al een tijd en hoop eigenlijk dat het daar aan lag.

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Als dit action is, die krijg ik ook niet donker genoeg. Ik gebruik de clearblue testen ter bevestiging zodat ik er maar 1 of 2 hoef te gebruiken per maand. Heb nu al 2x (met dezelfde urine getest) gehad dat de action officieel negatief was maar ik wel een smiley kreeg. Als ik dus twijfel over of hij donker genoeg is pak ik de CB. Ik denk wel dat die 2 positief zijn

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oke dankjewel. Ik wilde nog even met de cb wachten mede doordat we anders in december toch naar de gyn moeten en hij alles wil monitoren. Maar hij zij kijk eens of het ongeveer uit komt met je temp. Maar zoals nu lijkt klopt het precies.

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    nou top toch!

Share This Page