Hoi dames, Twee maanden geleden helaas een vroege miskraam gehad..... me vriend en ik hadden toen afgesproken om even 2 maanden rust te nemen en na de feestdagen en weer voor te gaan haha. Elke keer in de voorgaande maanden had ik last van 'zwangerschapskwaaltjes' zoals pijnlijke borsten. Maar elke keer toch ongesteld. Nu heb ik dat dus niet denk omdat ik er nu niet echt mee bezig was.... En ineens zegt me vriend gisteren ik heb het gevoel dat je zwanger bent en ik zeg nog nee jo dna had ik het wel aan me lichaam gemerkt. Doordat ik het niet uit mijn hoofd kreeg en nog een test had liggen dacht ik vanmorgen laat ik hem maar gewoon doen. Zit nu 5 dagen voor nod die is zaterdag en heb toch een licht streepje maar hij is wel al net zo donker als degene na mijn nod met de miskraam wat denken jullie zien jullie hem ook of beeld ik het me in 😇
Ja had witte testen na mijn miskraam... was ook meer een ongesteldheid als een miskraam zeg maar heb gewoon 6 dagen gebloed de dokter zei toen ook dat als het bloeden gestopt was ik een test moest doen en die was omowit.... de testen waren voor mijn miskraam ook niet echt super knallend zelfs niet 5 dagen na mijn nod dus had er toen niet echt een goed gevoel bij en dat gevoel bleek dus te kloppen 🤔
Ja hoor deze js zichtbaar. Nu door testen en als deze op loopt ziet t er goed uit. Maar 5 dagen voor nod? Dit is voor jou 9 dpo? De streep is namelijk goed dobker voor 9 dpo...
Ik zie een 2e streepje hoor! Denk dat een kv test nu al duidelijker zou zijn. Hopelijk lopen ze mooi op!
Dankjewel allemaal 😁Ja het is echt 9 dpo denk ik heb deze keer me eisprong natuurlijk niet bij gehouden 😆 maar vind hem zelf ook best duidelijk zeker als ik ze vergelijk met die van voor mijn miskraam en heb er nu ook wel een beter gevoel bij 😊 toch raar dat je het zo kan aan voelen 🙄en net voor me werk ff langs de kruidvat gesjeest en ff die van 2 voor 5 gehaald dus die doe ik als ik thuis ben 😇
Duidelijk een streepje gefeliciteerd! Ik had dat net zo. Ook bij deze zwangerschap geen kwaaltjes dus het idee is niet raak. Maar toch wel en inderdaad ook al zo duidelijk op 10 dpo. Probeer er lekker van te genieten ookal blijft t weer spannend! Ps. Nu 12 weken en nog nauwelijks klachten. Dus geniet daar lekker van, al maakt t soms ook onzeker...