Sinds de 3e al behoorlijk duidelijke ovulatietest -> foto bijgevoegd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door deniseee, 8 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al zegt heb ik dus al 5 dagen op en af zulke lijnen. Ik heb dit altijd gebruikt bij mijn voormalige zwangerschappen maar nooit zo’n duidelijke lijnen gepiest behalve toen ik een ovulatie had maar dan was dat de dag erna vaak wel weer aanzienlijk minder en werd hij niet meer duidelijker. herkent iemand dit?

Bijgevoegde bestanden:

2. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Hoi Denise,

Foto 3 komt al aardig in de buurt (heb je op die dag nog getest/heb je nog een duidelijke foto van die test?), maar naar mijn mening zijn al de andere testen zeker negatief. Om een positieve ovulatietest te hebben, moet de teststreep altijd even donker of donkerder zijn dan de controlestreep.

deniseee vindt dit leuk.
  3. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Deze is van vanmiddag. Doe er als het kan 3 op een dag rond dezelfde tijden indien mogelijk.

Bijgevoegde bestanden:

4. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Dit is een betere foto van die 3e die is van gisteren 5 uur.

Bijgevoegde bestanden:

5. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Misschien hele stomme en domme vraag…maar waarom gebruik je ovulatie testen en niet een zwangerschapstest? Die laatste geeft je pas echt duidelijkheid ;)

deniseee vindt dit leuk.
  6. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.470
    113
    Vrouw
    Omdat ze haar ovulatie zoekt?

deniseee vindt dit leuk.
  7. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Dat is geen domme vraag, vind ik niet erg. Ik weet gewoon niet waar ik in m’n cyclus zit. Heb al jaren niet zo’n absurd lange cyclus gehad. Heb vandaag een zwangerschapstest gedaan en die was negatief

Robano88 vindt dit leuk.
  8. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Ja het is dat idd en ik wil gewoon weten waar ik in m’n cyclus zit want die is zo absurd lang. Vandaag dag 37 en normaal zit ik tussen de 30-35 dagen

Robano88 vindt dit leuk.
  9. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Excuses! Dat wist ik niet! En wat ontzettend naar en vervelend, dan snap ik volkomen dat je ovulatie testen gebruikt. Nogmaals sorry! Had misschien beter ben wat verder kunnen en moeten lezen in je post :oops:

deniseee vindt dit leuk.
  10. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Nee joh dat geeft helemaal niks, kan het goed hebben :) maar vind het heeel frustrerend dat het zo onduidelijk blijft.

Robano88 vindt dit leuk.
  11. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Dat kan ik me heel goed voorstellen! Ben je al langs de huisarts oid geweest?

deniseee vindt dit leuk.
  12. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Nee dat wil ik nog even afwachten omdat ze toch nu nog weinig doen denk ik.. mocht ik nog een week of 2-3 niks merken dan ga ik die weleens bellen. Misschien sla ik een maand over zeg maar, vandaar dat ik even wil wachten

13. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Lees nu je berichtje pas, sorry. Maar ben je ondertussen al wat meer ‘wijzer’ geworden? (Klinkt ook heel stom, sorry, zo bedoel ik het niet!).
    Maar het zou wel fijn zijn als je weet waar je aan toe bent :)

14. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    nog niet heel veel wijzer… ben ook halverwege m’n cyclus begonnen weer met temperaturen maar die zegt ook niet echt een duidelijk iets gister liepen m’n testen ietsje af, temperatuur vandaag nog niet heel veel duidelijker.

Bijgevoegde bestanden:

15. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Oh meis wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijk hebt! Misschien 1/2/3 maandjes aan kijken hoe het ontwikkeld? Dan met name je temperatuur? (Daar ben ik volledig een leek in en kan ik je helaas niet bij helpen), maar misschien dat je dan meer duidelijkheid gaat krijgen?

deniseee vindt dit leuk.
  16. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Jaa ik heb nu m’n kaartje en een knaller van een test gehad, als het goed is nu 1dpo waarschijnlijk.
    Ik las dat jij ook het nodige voor je kiezen hebt momenteel, hoe gaat t met je?

17. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Oh wauw wat goed!!! Dan weten jullie wat jullie moeten doen ;) en ja heel lief dat je het vraagt, maar ik probeer juist op andere te reageren om ook toch een beetje mijn verstand er vanaf te halen (klinkt misschien gek, en zou ik misschien niet moeten doen?). Maar in ieder geval wel heel super lief van je dat je er naar vraagt!!! Maar dit is jouw topic ;)

18. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    JaA snap ik wel.: ik wil je toch zeggen dat er geen regels zijn. Doe wat voor jou goed voelt en als je focus op andere leggen dat voor nu is, vooral doen ❤️ maar vond het persoonlijk ook ongevoelig er niks over te zeggen, vind t zo lief dat je steeds reageert.
    jaaa ik heb eergisteren of gisteren m’n eisprong gehad. En eergisteren nog wel gezellig gemaakt. Dus hopelijk pakt dat goed uit.

Robano88 vindt dit leuk.
  19. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Heel lief van je!!! En hopelijk heb je snel een positieve zwangerschapstest in handen :)

deniseee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina