Betty, jou had ik me echt donker voorgesteld! Maar blond staat je ook prima! Bedankt voor de reacties. Ik word er een beetje verlegen van. 😊
Grappig om te zien dat je bij sommige meiden een heel ander iemand verwacht Stuk voor stuk prachtige meiden!! BB... ik dacht altijd dat jij donker steil haar had Hier snel 1 van mij van ong. 2 jaar geleden. Inmiddels ben ik weer donkerblond (ben net een kameleon met mijn haarkleur ) en is mijn haar een cm of 20 langer. Bekijk bijlage 504767
Jou had ik me heel anders voorgesteld! Mooie vrouw ben je . Geen idee wat mijn beeld was trouwens, maar niet dit haha!
Whaaah RogiJuli, wat leuk je een keer te zien Alhoewel ik je wel blond had verwacht Je straalt pittigheid uit. Mooie vrouw.
Dat stralen mijn woorden hier toch ook vaak uit Maar ik ben vaker donkerblond/blond dan bruin hoor. Dit was weer in 1 van mijn gekke buien
Jeetje blond staat weer heel anders. Ook leuk! Zal ook even foto plaatsen, maar haal ik ook heel snel weer weg hahaha.
Haha dat wilde ik al zeggen. Ik vind je uitdrukkig hier echt bij je uitstraling passen (niet negatief bedoelt ) Lellebel2 en Tinateenslipper had ik echt heel anders verwacht! Ik zie alleen maar mooie dames voorbij komen
Wow madelie... Dit had ik ook niet bij jou verwacht! Had je wel blond verwacht maar met een maatje meer Prachtige vrouw ben je
Een maatje meer?? Ja heb een maatje meer vergeleken bij een paar jaar terug Grappig dat je dat soort beelden hebt van iemand alleen uit wat iemand schrijft
Moio Madelie! Ik zou ook graag blond stijl haar willen hebben maar ik heb het donker met een rare slag, net geen krul en zeker niet stijl, maar ik doe t wel elke week stijlen. Heb niet veel foto's, vooral van mijn zoontje en mijn vriend maar ik hou niet van selfies. Heb wel aan mijn vriend gevraagd of hij vaker foto's wil maken, vooral op spontane leuke momenten, ik heb bijvoorbeeld wel heel veel foto's van hem samen met mijn zoontje als ze douchen, spelen, gek doen of kroelen. Deze zijn recent:
LW85 mooie kleur ogen heb je. En een spontane uitstraling. En wees blij met niet al te stijl haar. Dat zakt namelijk al snel als een plumpudding in.