Gefeliciteerd! Ik zou nog even wachten, hij gaf toen bij mij aan, niet zwanger! En dat is echt een domper. Dag erna weer, en toen wel zwanger!
Mijn streepje was iets duidelijker dan die van jou en toen kreeg ik wel al een 1-2 weken maargoed het zijn dure testen dus ik zou nog even 1 a 2 dagen wachten. Spannend!
nee dan ga ik nog even wachten tot nod het is ook nog wel erg vroeg gister had ik nog een omo witte test
ik zie ze op beide eigenlijk wel, al is de kv test veel duidelijker! Wat leuk voor je!! En zou ook nog heel eventjes wachten met de CB.
Maar zit je nu al na nod dan? Omdat je wel je banner al hebt aangepast? Ik zie je streepje duidelijk hoor, maar denk niet dat je al 4 weken en 3 dagen bent...
Op de eerste foto zie ik m heel licht maar komt denk ik omdat ik zovaak getuurd heb op mijn eigen testen dat ik er tureluurs van ben op je kruidvat test vind ik m vrij duidelijk!
ahahha vertel mij wat alle lampen in het huis komen er aaan te pas zelf de zaklamp van me telefoon ahahha om maar een streepje te vinden
Haha wat een gekke controle streep inderdaad bij je laatste test. Maar ik zie je streepjes hoor. Ik duim op een goede afloop!
Kon het niet laten dames Nu stop ik met testen nu hopen dat Kleintje blijft plakken En mogen jullie ook allemaal snel Een positieve test hebben