Sorry dames ben zo onzeker Kon het niet laten om nog een testje te doen De bovenste is van vandaag 13 dpo Daaronder 12 en daaronder 11 dpo Dit ziet er toch niet goed uit Nog meer mensen die dit ook hebben meegemaakt Of maak ik me druk voor niks Ik zit morgen op mijn nod Ben zo bang dat het weer mis gaat
Hcg loopt ieder 2 tot 3 dagen op. Daartussen niet. Probeer het morgen nog een keer met ochtend urine. Succes !
Nee als je het zo laat zien ziet het er niet goed uit maar; - er zijn vrouwen die in de middag beter testen -sommige vrouwen bouwen langzaam hcg op (ik ook) -sommige testen hebben minder kleurstof en dan kleurt 2e streepje ook minder -elke 3 dagen moet hcg verdubbelen -je kunt teveel gedronken hebben of er minder lang tussen hebben gelaten in vergelijking met gisteren. Je kunt 2 dingen doen: Vanmiddag nog testen na 4u niet gedronken te hebben Morgen ochtend testen en 10u niet drinken en dan test doen.... Echt; hoeft helemaaaaaaal niet fout te zitten! Succes
Dit klopt niet.HCG loopt op naar een verdubbeling na 2 dagen(in een zeldzaam geval pas na 3 dagen). Het loopt dus continu op,en het is absoluut niet zo dat het na 2 dagen ineens verdubbeld. Ts,het ziet er zo inderdaad niet zo goed uit.Ik ga duimen dat het toch goed zit.
thnxx ik ga morgen of overmorgen nog een x testen ik heb ook helemaal geen kwaaltjes daarom aan de ene kant denk ik geen bloed en geen krampen dus is goed en als het fout zit kan ik er toch niks aan doen meer helpt extra testen niet mee en aan de andere kant dat duiveltje die je steeds zegt te testen
Bij mij verdubbeld hcg per 64-70u ongeveer dus zo heeeeel bijzonder is het niet en als deze dan verdubbeld dan zit t echt ook goed. Al mijn zwangerschappen (verder dan 11 weken) verliepen zo. Ik blij mee gluren bij je hoe het gaat. Sterkte en succes
ik kon het toch niet laten net maar even getest wou het toch weten en gelukkig donkerder dan alle testen die ik heb gedaan vandaag op nod nu ga ik niet meer stressen en niet meer testen deze streep stond er binnen 1 minuut en nog niet opgedroogd
Fijn te zien dat je test is opgelopen vandaag! Gefeliciteerd. Ik zal voor je duimen dat het een plakkertje is meis. Spannend het prille begin.