Wat moet ik hiervan denken?...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zomer 123, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben even jullie raad nodig!

Ik heb 16 juli mijn eisprong gehad, tot 6 dagen na mijn eisprong een duidelijke 2e streep gehad (Ovutest), De testjes waren daarna op, dus heb niet weer getest.

Gister 10 DPO, een klein beetje bloed verloren, met afvegen, vond dit al erg vreemd, en baalde omdat ik dacht dat ik ongesteld werd, (de vorige keren, werd ik precies 14 dagen na mijn eisprong pas ongesteld),hele nacht en vandaag inleg kruisje in, meerder malen naar het toilet geweest, maar geen druppeltje bloed meer te bekennen... Vreemd?!

10 DPO, is dat laat voor een eventuele innestellingsbloeding? Ik dacht van wel, maar omdat het bloeden niet doorzet, vind ik het wel erg vreemd!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

nee dat is niet laat, dat is juist mooi. een innestelingsbloeding is meestal vlak voor je nod of zelfs als je al overtijd bent. de mijne was 10 dpo en ik ben nu bijna 39 weken zwanger ;)

3. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    hey meid, dat klinkt veelbelovend hoor!! :) een innestelling kan best op 10dpo!!! sommige hebben het al een week na eisprong maar ook veel pas rond de nod of iets ervoor en dan heb je er zelfs die pas na enkele weken overtijd nog zo'n bloeding krijgen!!! dus daar staat echt geen vast moment op!! ik had het bv al twee keer rond m'n nod, het was enkel heel klein beetje bruinverlies en daarna niets meer!!!! ik duim voor je dat het raak is!!! trouwens ik testte op 10dpo telkens positief met kv 2 voor 5!!! ;) dus,testje doen???!!

4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik begon op dag 26 een beetje bloed (nou ja roze was het) te verliezen en dacht ook dat ik ongesteld zou worden. 2 dagen later was het over en weer een dag later positief getest en was ik misselijk. Het kan dus nog prima en zou over een dag of 2 gewoon even testen. Succes!!

5. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net getest, zie een heeeeel ieniemie streepje (denk indroog, je ziet hem amper, of ik verbeeld het me!)
    Hoelang na innestellingsbloeding (als dat dit was) kan je positief testen?

heb de hele dag geen bloedverlies meer gehad. het was gisteren roze, 2x tijdens het afvegen.

6. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik had dat roze verlies op zaterdag en zondag en heb dinsdag een duidelijke positieve test gehad (wel met ochtendurine).

Het is dus nog zeker mogelijk dat het een innesteling is geweest :D

7. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ik hetzelfde heb! Geen idee, hoelang je na een evt, innestelling positief kan testen?

Het was trouwens roze, (ook echt een heel klein beetje, alleen bij het afvegen, hele dag inlegkruisje in gehad, en niks te bekennen),
    Vind het nu wel heel spannend worden

8. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Hoeveel dagen exact na de innestelling je kan posi-testen weet ik niet, maar denk wel vrij snel (met kv test)! ik zou morgenochtend of vrijdagochtend (als je kan wachten) opnieuw testen! dat heel lichte streepje van vandaag is alvast hopelijk goed nieuws! heb je foto?

9. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgenvroeg gelijk testen, en vrijdagochtend ook,
    Geen foto helaas,, ik verbeeld het me denk ik, haha, je wil soms ook dingen zien die er niet zijn.

Ik doe morgenvroeg een nieuwe update!

10. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Het was bij mij ook een beetje licht roze. En ook niet veel maar een paar druppels. Bij mij had ik dat verlies op zaterdag en zondag en heb ik dinsdagochtend positief getest. Zou dus even een dag of 2 wachten en dan testen. Ik teste positief op dag 13 DPO!!

Succes en laat je weten wat je hebt getest?

11. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dus! Ik doe morgenvroeg 1 met ochtend urine, en vrijdag ook weer, (we gaan dan ook trouwen, dus wie weet, alvast een leuk cadeautje!)

12. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou, dat zou zeker een leuk cadeautje zijn!
    Ik duim voor je dat er dan een duidelijk zichtbaar tweede streepje staat!!!

13. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet dat je dit niet moet doen...maar toch gedaan...
    ik heb na 16 juli, 6 dagen duidelijke 2e streep tijdens ovu testen gehad, na zondag werden ze lichter, nu (woensdag) nog ergens 1 ovu test gevonden, dus gelijk gedaan en zie het resultaat, 2e streepje stond er vrijwel gelijk , tis geen knaller, maar hij staat er wel

14. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net getest met ochtend urine, omo wit....
    ...dus dat streepje komt ook niet meer denk ik,....toch? Zaterdag is mijn NOD

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Innesteling gebeurt ergens tussen de 3 dagen en de 2 weken na je eisprong, vertelde onze echoscopist ons.
    Is dus niet gek. Gemiddeld ligt het wel tussen de 5-7 dagen, dus idd wel een late innesteling, maar raar is het zeer zeker niet :)
    Dus hopen nu!
    Hou er trouwens rekening mee dat een late innesteling KAN betekenen dat je ook pas later positief test!
    (Ik testte bij Thirza pas 19 dagen overtijd positief. Dat was 33 dagen na ei en 21 dagen na innesteling, (die op 12 dpo was)).

16. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meis

Nog heel even afwachten... Het kan nog steeds hoor! Niet opgeven!
    Maar je ovu-test zegt echt niets, die van mijn geven altijd een 2e streepje soms bijna tegen het positieve aan. Dat zegt niets over een zwangerschap..

17. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ik wacht nu braaf TOT zondag met testen.
    Lizzy; ik had tot zes dagen na mijn eisprong knal testen,daarna helemaal weer wit,en dan nu weer een streep..vond ik toch wel erg vreemd?

18. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zomer123, alvast een hele fijne trouwdag gewenst!

19. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL
    T
    Héél erg bedankt! We leven er al 1.5 jaar naar toe. Dus dat zal wel goed komen morgen!, het weer is gelukkig stukken beter!

20. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zomer123, geniet er van, want je beleefd het zo in een roes! Wij zijn een jaar geleden getrouwd, maar de dag is zo voorbij. Gelukkig hebben we eea laten filmen en kijken dat nog regelmatig terug. Idd fijn dat het weer beter is, staat toch leuker ook op de foto's!

Deel Deze Pagina