Hallo! Even een berichtje, want word een beetje iebel van onzekerheid... Ik heb in oktober een miskraam gehad en dacht dat mijn cyclus inmiddels min of meer wel weer op orde is (blijft zoals daarvoor een beetje onregelmatig). Twee weken geleden heb ik mijn eisprong gehad (ontdekt door ovulatietesten), ongeveer een week later had ik een beetje bruin bloed en kleine steekjes in mijn onderbuik. Ik dacht: innesteling!! Dit bruine bloedverlies heeft zes dagen aangehouden (tussendoor een negatieve "vroege" zwangerschapstest) en vandaag ben ik, aansluitend, echt ongesteld geworden. Precies twee weken na de eisprong, dat dan weer wel... Maar wat zal dat bruine bloed nou zijn geweest? Ik dacht eerst, of innesteling, of veel te vroege menstruatie wat maar niet doorzet... Wat denken jullie?! Het klopt gewoon niet... word er een beetje wanhopig van! Weer een maand wachten en hopen dat alles wel in orde is daarbinnen... Groetjes Engeline
Nou Engeline, ik lees even met je mee! ik heb werkelijk exact hetzelfde gehad. Ik heb dan wel geen miskraam gehad, maar ben normaal altijd precies op tijd ongesteld. Ik heb welgeteld van woensdag tot maandag bruinbloed gehad en werd vorige week maandag middag echt pas goed ongesteld!! En dit heeft ook echt tot vrijdag geduurt. Ook ik heb 2 testen gedaan omdat dit nooit bij me voorkomt. maar een menselijk lichaam kan rare dingen doen. We gaan deze maand dus echt voor de 1e ronde, vorige maand zijn we halverwege de cyclus begonnen en naar mijn mening had ik dus al een eisprong gehad. Ik heb dus nu ook geen idee wanneer mijn eisprong is. Denk dat het veel klussen is deze komende 2 weken want daarin is mijn eisprong ergens!!!
Hoi Engeline en Rensje, Ik zit een beetje met hetzelfde. Vorige week de 17e mijn ei gehad en nu precies een week later bruinbloedverlies! Dit is dan overigens mijn 1e dag vandaag met bruinbloedverlies en krampjes, maar dit heb ik nog nooit een week voor mn menstruatie gehad, meestal 2 a 3 dagen voor mn menstruatie. Mocht dit een voorbode op een menstruatie zijn, dan heb ik dit keer een hele korte cyclus (denk 21 dagen) ipv altijd netjes 28 dagen. Ik wacht dus nog even, pfff. Wij zitten overigens nu in ronde 3
Hey meiden, bedankt voor jullie reactie! Rensje, toevallig idd precies hetzelfde, vaag hè!! Joyce, jij zit op dat moment dat ik dacht dat het wel eens een innesteling zou kunnen zijn... Spannend!! Oooo, onrust!! Nou ja, ik kan het (hopelijk...) weer even twee weken loslaten en dan maar weer vol goede moet aan de slag!! Geduld, geduld... Groetjes!
@joyce, ik denk ook meteen een innesteling hoor!! wie weet hoop het voor je................!! Doordat mijn cyclus dus zo in de war was weet ik nu dus niet goed wanneer mijn eisprong is. Dus we zijn al flink aan het klussen geslagen want als ik vanuit mijn oude cyclus moet tellen heb ik nu ongeveer mijn eisprong!!.. Als ik moet tellen vanaf echt rood bloed heb ik mijn eisprong dus zondag... dus word een druk maar gezellig weekend hahah!!! @engeline, ben benieuwd hoe je cyclus gaat lopen nu, of dat het weer hetzelfde is.
Ik hoop dat jullie gelijk hebben meiden! Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik niet een keer bruinbloedverlies gehad of gewoon bloedverlies, dus mocht dit idd een innesteling zijn dan zou dit voor mij ook nieuw zijn Overigens vandaag bijna helemaal niks meer, meer een klein veegje bruin, maar wel rommelige buik. Nou ja, geduld, geduld, geduld Rensje: nog geen ovulatie testen gebruikt? Hoop voor jullie dat je precies op de juiste dagen geklust hebt Eveline:Moeilijk he dat loslaten. Als je er eenmaal voor wil gaan, wil je ook gewoon direct dat het raak is, toch!!!! Suc6!!!!
Ik heb eigenlijk altijd een paar dagen voor mijn menstruatie bruin bloedverlies, volgens mij wel normaal...
Heey meiden.. Hier hetzelfde verhaal. 7 dagen na mijn ei ( ik kan mijn eisprong altijd voelen) begon het met bruin verlies en iets licht roze, nu zit ik op dag 11 na mijn ei en heb ik nog steeds bruinverlies. Echt heel vreemd..Bij mijn zoon heb ik dit nooit gehad, wel heb ik bij hem bruinverlies gehad 1 dag voor mijn NOD. Ik heb ook een zeurend gevoel in mijn buik en steekjes in mijn lies..
Heeey meiden!!! Vandaag nog helemaal niks aan bruinverlies gemerkt... Bij een aankomende ongi heb ik dat altijd een paar dagen van tevoren! Pffff, wat duurt wachten lang! Suzanne, dus bij jou is je zwangerschap ook met 1 dag bruinverlies begonnen een week na je ei?! Hmmm, laten we het hopen!!!
hoi meiden, Ik heb dit helaas elke maand en in de maand dat het pas op dag 12 begon bleek ik zwanger te zijn. Helaas werd ik een paar dagen na de posi test alsnog ongi. Inmiddels voor onderzoek in het ziekenhuis en ik heb het bruinverlies meteen aangekaart bij de arts. Zij heeft gezegd dat dit te maken kan hebben met de wisseling van hormomen wat gebeurt na de eisprong. Het is niet iets om zorgen over te maken volgens haar. Het is wel balen elke maand, want zodra het bruinverlies begint weet ik al uit ervaring dat het weer niet gelukt is. Het enige voordeel is wel dat ik niet onnodig test! liefs girafje
Hallo, Hier nu ook iets bruin verlies bij afvegen. Verder nog nooit gehad ook nooit pil gebruikt. Zit nu 6 dagen voor m,n NOD dus ben benieuwd. Wel wat zeurende/prikkende steekjes onderin m,n buik. Heb dit ook bij mijn vorige twee zwangerschappen niet gehad. groetes Maybe,
Ja exact kan ik me niet precies meer herinneren, maar weet nog dat ik nadat ik ongesteld was geweest, ineens 2 of 3 dagen oud bloed aan het afvegen. Vond het toen alleen gek maar verder nooit bij stilgestaan. Achteraf dacht ik dat het dus best wel eens een innestellingsbloeding had kunnen zijn.....
Hmmmm, conclusie.... is dat ik geen conclusie kan trekken haha! Tis bij iedereen anders en dan kan het per keer dus ook weer verschillen... Misschien morgen toch nog even een zwangerschapstestje doen, want na twee dagen menstruatie is het (rood bloed) alweer gestopt... echt vreemd! Wel fijn om van Girafje te horen dat het volgens haar arts geen kwaad kan om voor de NOD zo lang bruin bloedverlies te hebben. Groetjes!
Herkenbaar... Hier ook 6 dagen voor ongesteldheid bruinverlies. Ene dag iets meer dan de andere. Helaas mega ongesteld geworden, niet eens een klein beetje ofzo. Grrrr ik was echt boos want ik las dus ook vaker dan bruinverlies voor kan komen!
Hey meiden! Hier ff een update van mijn kant. Vandaag nog steeds geen bruinverlies te bekennen... Ik verwacht maandag mijn ongi maar hoop het natuurlijk niet M'n buik is ontzettend aan het rommelen dus heb geen idee waar dit toe gaat leiden... Ik wil eigenlijk zondag gaan testen mocht ik nog geen bruinverlies hebben Jullie horen van mij!!!!
Ik ken dat, Alleen gisteren wat bruinverlies. Nu helemaal niets meer. Gewoon weer terug naar wat wit maar meer niet. Ook lijkt het in m,n buik net een kermis attractie en zeurende pijn in m,n onderrug. Mijn ongi moet woensdag pas komen dus helaas nog even wachten met testen.. Ik duim voor je Joyce
@ Joyce, spannend! Als je dit normaal nooit hebt dan kan het best een innesteling zijn. Ikzelf heb vaak bruin verlies een week voor mijn ongesteldheid. Met tussenposen, heel vervelend want hoop ook steeds dat het een innesteling is. Hopen voor je dat het niet doorzet.
hallo, wow wat ben ik opgelucht dat er meer met hetzelfde probleem zijn. wij zijn in november begonnen en heb elke maand weer een week voordat ik ongesteld word bruinbloedverlies en dat wordt ik écht' ongesteld. lastig met uitrekenen van de eisprong. tot deze maand had ik ook een cyclus gehad van 30 dag, nu deze keer was ie 28 dagen. ik hou het er maar op dat de boel nog niet op orde is. wordt er wel onzeker van.