het is indd een flink verschil hé! Alleen ik vraag me af: hcg verdubbeld elke 48 uur en die eerste test is om 14:00 gedaan en de tweede de dag erna om 12:00. Kan dat dan zo’n verschil zijn?
Sommige maken veel hcg aan en sommige weinig. Daardoor krijgen je verschillende oploop in testen. Beide is goed
Ah thanks voor je reactie. Het is zo lang geleden dat ik zwanger was én dat was zonder hormonen, dus soms een beetje verwarrend. Ik had bij de laatste follikelmeting wel twee grote follikels, je weet het maar nooit
Ik zie niet per se verschil met gisteren, ookal zijn die natuurlijk wel ingedroogd. Morgen mijn NOD, als hij er dan nogsteeds zo uitziet krijgen jullie allemaal een digitaal stukje taart!
Ik zie het wel hoor! De lijn is wat dikker! Ik had gister ook nauwelijks verschil met ingister en vandaag heel veel verschil weer
Wat ik begreep moet je alleen testen nat met elkaar vergelijken. En dat ie nu minder duidelijk oploopt komt dus doordat hcg per 48 uur verdubbeld. Morgen zal die weer zichtbaarder donkerder zijn
Ja precies, de testen van eergisteren en gisteren zijn (logischerwijs) opgedroogd, dus niet goed te vergelijken. Morgen weer een nieuwe
Heeeeerrrrrrllllliiijkkkk hij heeft gesmaakt en bedankt dat ik mocht deelnemen aan dit bijzondere moment ❤