Hallo ladies, Ik heb vanochtend een Kruidvat 2v5 zwangerschapstest gedaan en nu weet ik niet of zie wat ik graag wil zien of dat het er echt is.. Mijn ciclus is mega onregelmatig. Soms wordt ik 1x in een half jaar ong, soms 3maanden achter elkaar en soms een jaar niet (PCOS) Anyhow, wat zien jullie? Allebei tests zijn van vanochtend. Zit misschien een half uur tussen. Edit: op de foto zijn de strepen iets minder goed te zien dan in het echt.
Ik zie het ook.Wel heel licht nog,gok zo 10 of 11 dpo. Komende dagen even doortesten en kijken of hij oploopt.Ik zal meeduimen
Ik zie ook op beide testen wat! Zie alleen wel verschil in beide testen op welke plaats het streepje staat! Vindt dit maar vreemde testen terwijl 'bijna' iedereen ze hier gebruikt😂 hopelijk lopen ze mooi op!
Ze zijn niet vreemd hoor.Dat het streepje verder naar de zijkant staat komt enkel en alleen doordat het stripje dan wat verschoven is in de test.Als de afstand tussen de streepjes maar gelijk is.Als het controlestreepje verder naar het midden zit,komt het testsstreepje hierdoor automatisch verder naar de zijkant
ooo meis ik zie ze. hopelijk worden ze mooi donkerder de komen de dagen zou over 2 dagen nog eens testen en ze vergelijken.
Ik kon natuurlijk niet wachten en haalde Clearblue digitaal! Ik ben zwangerrrr 🎉🎉🎉🎉
Wat een verrassende uitslag bij zulke lichte testen!Niet dat wat uitmaakt,ik had het gewoon niet verwacht...van harte gefeliciteerd,hier kun je niet omheen