Hoi meiden! Ik heb 21/10 een test gedaan en daar zag ik 'streepje' op, echter bijna niet zichtbaar. Als het een indrooglijntje is geweest, blijft deze dan op de test zichtbaar? Want ik kan mijn lijntje nu nergens meer terug vinden..
Er zitten 12 minuten tussen je eerste bericht en de tweede inderdaad ongeduld hahaha. Ehm enne ik heb geen idee dus kan je niet helpen.
meestal wel, tenminste das mijn ervaring, heb gister ook een testje gedaan pas na een uur kwam er een streep en die staat er nog steeds. een indrooglijntje is meestal wit of grijzig. gr kreeft
Ohh, ik zag net dat Kreeft heeft gereageerd.. als je de test in het licht houdt, zie je ook gewoon niks meer.. :S
Een indrooglijntje bij mij bleef juist staan.. Maar ehm, een echt lijntje ook wel eigenlijk, maar die werd dan heel dun! Ik zie trouwens wel "iets" op je foto, mis. nog eens testen? (oja, een indrooglijntje is vaak heel dun, welke test heb je gebruikt?) Succes
mijn indrooglijntje is even dik als controle streep. k heb weer zo een vreemde test in handen, waar het teststreepje moet komen staat een kleine rose stipje ( is niet van predictor) de controle venster staat wel een streep. k ga nu wel ff wachten tot maandag. gr kreeft
Pff.. ik wilde mezelf niet gek maken. Maar nu doe ik het toch. Net getest met die van de Kruidvat, niks te zien! Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD, heb wel wat lichte krampjes.. vooral pijn in mijn rug. Ik weet niet wat ik nu weer moet denken... Ik had trouwens de Etos test gebruikt! Wat is jullie ervaring met die testen?
hey Bo'tje Ik zie ook vaag iets... [-o< ...duimpjes draaien hoor!!..dat zou even fantastisch nieuws zijn voor E !!!!!!!!!! Kan je een duidelijker foto maken?..en anders morgen maar weer testen...ohhhhhhhh spannend \/
Hey Diaan! Ja, het kwam nogal onverwacht.. voelde me gek. Maar ja, ik denk dat het toch niks is. Ik heb immers net getest en zie niks
wanneer is je NOD dan Bo?...geen bloed geeft moed! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Ik heb ook weleens een indrooglijntje gehad op een test en die bleef wel staan. Was overigens grijs van kleur.
hey lieverd, Ik heb ook 'last' van die indrooglijntjes geloof ik. Mijn testen doen vaak raar. Vervelend zeg, wij willen gewoon duidelijkheid! Wat voor zwanger-achtige dingentjes heb je? dikke kus
hai lieve diaan! haha ouwe bekende hier gezellie! Jouw duimpjes zijn er maar druk mee! Lieverd wil je ook eens in mijn album kijken, wat je er van vindt? dikke kus
\/ .jaaaaaaaaaa,,ik zie wat, is wel dun ...maar ik zie het wel...en trouwens..heb iedereen hier thuis mee laten kijken...dus lieverd..denk dat Jaylie een brusje heeft gevonden.. [-o< Morgen weer een testje! ohhhhhhhhhhhhh..zit te jumpen van blijdschap...zou het zoooooo gaaf vinden voor jullie!, is jou en hubbie zooooooooo gegund! (klinkt lekker he ...hubbie ) we duimen ...mijn duimpjes voor jullie worden nooit lam hihihi liefs en dikke smakkerd !