Positief zwangerschap test voor testdag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MonMon, 4 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MonMon

MonMon Lid

3 nov 2016
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ben even erg in shock en wil graag jullie ervaringen horen..
    Zit al een tijdje in de mmm en heb op 24 november een terugplaatsing gehad van een verse embryo (ICSI)... ben zo aan het trillen nu maar heb eigenlijk as dinsdag pas een afspraak in het ziekenhuis om mijn bloed te testen of ik zwanger ben. Breng nu al vanaf 24 nov 3 maal daags utrogestan vaginaal in.

De wachtweken zijn zo killing, heb deze lange dagen vanaf de tp geprobeerd me hoofd koel te houden. Ik kon vandaag mezelf niet meer in bedwang houden en heb een test gedaan... tot mijn verbazing POSITIEF!
    Waarom ik verbaast ben omdat ik het gewoon echt niet kan geloven ooit 2 streepjes te hebben gezien.. ik moet gewoon huilen en vertel mezelf steeds dat het niet kan... IK ZWANGER??? OMG ik kan het niet geloven... juich ik te vroeg denken jullie??? Heeft iemand ook eerder gestest en bleek dat vals alarm???? Ik weet dat ik misschien nog binnen 10 weken een miskraam kan krijgen maar wil zo graag positief zijn... er komen alleen maar negatieve gedachten in me op....

Pleaseee deel jullie ervaringen
    Xxxx

2. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Geen ervaring met medicatie, maar wil wel zeggen dat ik heel erg voor je hoop dat het zo is!!

3. MonMon

MonMon Lid

3 nov 2016
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Anna, ik hoop het ook zo en voor alle vrouwen met een kinderwens!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.920
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer heb je pregnyl of ovitrelle gespoten? En hoeveel heb je gespoten?

5. MonMon

MonMon Lid

3 nov 2016
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi rogijuli ik heb ovitrelle gesproten voor de punctie op 19 november om 01.00 uur snachts en maandag 21 november had ik de punctie en op 24 november de terugplaatsing. Ik heb 250 eenheden ovitrella gespoten.

Wat denk jij?

Deel Deze Pagina