Hallo allemaal!! Ik heb 3 dagen geleden pregnyl gespoten en zou as. Woensdag tp krijgen. Nu heb ik vandaag lichtroze bloedverlies gehad :S. Weet iemand wat dat kan zijn? Groetjess
Is de Pregnyl gezet om een eisprong op te wekken? Dan zou het een ovulatiebloeding kunnen zijn. Dat kan verder geen kwaad. Succes met de terugplaatsing en de wachtweken!
Ik hoop voor jou een ovulatiebloeding, kan dat? Ik heb vorige ronde vanaf 3/4 dpo constant bloed/bruinverlies gehad en op 10dpo was alles nog in orde dus het hoeft niets te betekenen!
Jaa het is volgens mij voor me eisprong ja. Kan dat een ovulatiebloeding? Ik heb het nog nooit gehad. Ik hoop dat dat het is dan! Heel erg bedankt!!
Maar dat wil dan zeggen dat ik vandaag eisprong heb gehad? Maar ik krijg woensdag pas een tp.. klopt dat wel??
Ik durf het niet te zeggen! Heb je geen punctie gehad, dat het daar van is? Ik zou morgen even het ziekenhuis bellen! Dan kunnen ze je gerust stellen!
Als je een terugplaatsing krijgt van een embryo dat bijvoorbeeld vier dagen oud is, dan is het niet onlogisch dat ze het terugzetten enkele dagen ná je eisprong. In jouw lichaam zou hij dan ook pas daar zijn aangekomen.
Nee geen punctue gehad..het is een cryo tp. Ik ga morgen ff bellen jaa. Dankjulliewel voor de reacties!!