Hallo Ik heb vandaag getest met ochtendurine. De test is van Matcare Ultra. Nu ben ik 5 dagen voor NOD en zag ik een heel licht streepje (rose als je heel goed kijkt). Nu heb ik ook gehoord dat ze soms vals positief aangeven omdat het zo gevoelig is, vanaf 10 HcG. En iedere (niet zwangere) vrouw heeft zowieso iets van zoveel HcG standaard in het lichaam. Dus wie heeft ervaring? Wie heeft er ook zo'n mini streepje gezien en later toch zwanger (op NOD). Of dat het juist echt vals positief is? Groetjes, Mandy
Het HCG dat je standaard in je lichaam hebt, is nooit voldoende voor een positieve test. Als je vroeg positief test, heb je uiteraard wel een behoorlijke kans dat het vruchtje nog afgestoten gaat worden. Veel vrouwen worden wel zwanger maar dat gaat er iets in het hele proces niet goed en wordt het vruchtje gewoon afgestoten met een menstruatie. Als je dan een vroege positieve test hebt gehad, is dat wel een beetje zuur. Maar goed, een positieve test betekent vermoedelijk wel dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Wanneer je je NOD hebt, je hebt nog steeds een + test en je menstrueert niet, dan kan je met recht zeggen dat het raak is. Veel succes en ik duim dat het inderdaad helemaal goed mag zitten!
Ik heb vandaag ook een matcare ultra gedaan en ik zie inderdad ook een 2de lijntje, heel licht het lijkt wel een schaduwlijntje maar je kunt zien waar het gekleurde streepje had moeten staan. Denk eerlijk gezegd dat hij dan toch negatief is...
Ja ik ben ook erg benieuwd! Ik ga morgenvroeg weer testen, dan ben ik 3 dagen voor NOD. Maar met andere testen, geen Matcare Ultra in ieder geval, haha
Ik heb vanochtend posi getets met de goekope kruidvat testen! VEEEEEEL beter dus (terwijl die van matcare zeggen zo gevoelig te zijn ) Dus dames allemaal naar de kruidvat voor de 2 voor 5,- testen
Hmm.. Ik had vandaag getest met die van de Etos test ook zon pipetje. Zelfde als kruidvat, is dat hetzelfde? Of is die van kruidvat toch gevoeliger? Ik zag geen ene streepje.. Maarja het is nu ook 3/4 dagen voor NOD.. Hopelijk test ik gauw positief! Heb trouwens ook clearblue (plusje minnetje) in huis liggen, hoe gevoelig zijn die eigenlijk? Groetjes,Mandy PS, gefeliciteerd zomaar!
vandaag ook matcare ultra getest, niks te zien helaas. maar het was middag urine, en 6 dagen te vroeg haha veel te vroeg natuurlijk.. ach ja.. kan weer is niet wachten
ik vind de goedkope van de kruitvat met het pipetje veruit de gevoeligste en duidelijkste test vergeleken met alle andere soorten testen.