Geen ei gevonden.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dees83, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik ben sinds juli van de pil en heb nou 2 cyclussen gehad een keer 54 dagen en de 2e keer 50 dagen. Nou ben ik bij mijn huidige cyclus op dag 24 begonnen met ovutesten van sensitest(dipsticks). Maar ondertussen zit ik op dag 46 en heb nog geen ei gespot. Ik snap er niets meer van. Het wordt ondertussen erg kostbaar om door te gaan met testen. Wel heb ik op dag 34 een rommelend gevoel in mijn bm gehad en dag 35 heb ik een flinke steek in mijn lies gevoeld(zal dit mijn ei zijn geweest?)ook heb ik vanaf die dag zere (.)(.). Vorige cyclus voelde ik ook dag 35 een steek in m'n lies en werd ik keurig op dag 50 ongesteld. Wie heeft er tips wat ik doen moet, doorgaan met testen(heb er nog een stuk of 5) of afwachten tot ik ongi wordt. Wel heb ik sinds een dag of 3 af en toe een beetje lichtroze slijm aan het papiertje zeg maar. Maak me erg zorgen over of ik wel een eisprong heb, je hoort het zo vaak al bij vrouwen die een lange cyclus hebben.

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Dees, hoe vaak test je per dag? Het kan goed zijn dat je hem gemist hebt door bv 1 keer per dag te testen. Dat wat jij zegt (die steken enzo) klinkt idd als een ei. Zou gewoon even stoppen en afwachten wat er nu gebeurt.

3. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    in het begin teste ik 1 keer per dag, kan ook bijna niet anders want mag niet met ochtendurine en ik begin om 7 uur met werken. Na m'n werk test ik dan 's middags thuis rond uurtje of half 5, 5 uur. Op dag 37 tm 40 heb ik 2 keer getest maar nog niets gevonden.

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Maar je ei voelde je hoogstwaarschijnlijk op dag 34, dan is het logisch dat je hem niet meer vindt. En doordat je toen 1 keer hebt getest je hem gemist hebt. Zou dit kunnen denk je?

5. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Misschien anders volgende ronde ook is gaan tempen, misschien geeft dat wat meer duidelijkheid. Heeft bij mij in elk geval wel geholpen..

Deel Deze Pagina