het is een steep, licht maar een streep. over een paar daagjes nogmaals een test doen. dan heb je meer zekerheid maar volgens my is het raak hoor ! een voorzichtige felicitatie van mijn kant.
Hieperdepiep! Hartelijk gefeliciteerd met deze positieve test! Je bent gewoon zwanger. Geniet er lekker van! Liefs, Klarinet
Overduidelijk positief! Van harte gefeliciteerd! Om van je onzekerheid af te komen zou je een digitale test van Clear Blue kunnen doen, dan weet je het echt zeker! Je hoeft je nog helemaal niet zwanger te voelen, dat had ik ook niet toen ik positief testte. Dat komt allemaal vanzelf...
Als het een Romed-test is, dan raad ik je aan om te testen met een ander merk. Bijvoorbeeld ClearBlue of die van het Kruidvat. Romed staat bekend om de vals positieve testen. En ik heb ook gehoord dat je bij die testen pas zwanger bent als de teststreep even duidelijk is als de controlestreep. Dat een licht streepje als negatief beschouwd moet worden. Dus snel een andere test halen! Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
mijn test was nog lichter dat streepje van mij kon je alleen zien als je hem in het licht hielt maar kijk mijn banner dus ik denk dat je er gewoon van uit kunt gaan dat die positief is alvast gefeli