ik lees de laatste tijd allemaal verhaaltjes over de kv2v5euro testen.. dat ze een licht streepje zagen of miss wel duidelijk positief maar het toch negatief was.. vals dus. geld dat ook als je 9(!!) kv testen heb met allemaal dik positief? moet ik dan ook gaan twijfelen.. grrr dacht dat ze altijd ok waren die testen. Groetjes.
nee hoor je bent hartstikke zwanger . het gaan om streepjes die je (als je heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijkt , je scherm kanteld enz. ) pas ziet.. ! x
oo gelukkig!! pff .. ja vind het naar voor de mensen die dan denken dat de test positief is.. maar ja dat ga je dan ook denken omdat een streep een streep is natuurlijk.. maar ben weer opgelucht!! bedankt voor je antwoord! X
Ik heb gisteren mijn test geplaatst hier en nu is de test opgedroogd en ik zie zonder te turen een 2e lijn..is dit dan positief?
zou je je test nog eens neer kunnen zetten? kan m niet vinden in je album... buiten de tijd mag je NIET meer aflezen. en heb zelf wel bij me eerste test gehad dat ik een licht lijntje zag en dat ie daarna donkerder werd dus duidelijker omdat ie opgedroogd was. was wel binnen de tijd dat lijntje hoor. maar een streep komt er eigk ook weer niet zomaar.. maar kan zijn datr het een indrooglijn is geweest is ie ook roze? kan je m plaatsen??
ik zie een 2e streep zonder te turen!! waneer heb je deze test gedaan? anders even nog een x testen want t verdubbelt natuurlk om de 2 dagen! kwam er binnen de afleestijd ook al een streepje en is ie na de tijd donkerder geworden of zag je het streepje pas toen je test opdroogde? ik zie iig wel een streep .. zal nog eens testen !!!!
Ik heb gisteren de test gedaan. Binnen de afleestijd zag ik ook al een streepje en nu dat hij is opgedroogd zie ik hem wel iets beter..ik ga morgenochtend nog een keer testen want ik heb morgen een bruiloft..als ik zwanger ben dan laat ik de borrels ook staan natuurlijk
Pindakoek, als je uiteindelijk zwanger zou zijn (heb het niet helemaal gevolgd) maakt het nu nog niet uit om eventueel wat te drinken. Ik heb zelf begin vorige maand een gesprek met een arts gehad en die vertelde dat je de eerste 6 weken nog geen bloedband heb met het kindje/vruchtje dus dat het dan niet uitmaakt wat je drinkt of welke medicijnen je neemt... ik zou lekker van die bruiloft genieten... Straks ben je niet zwanger, zit jij aan de fris (nou is het natuurlijk niet gezegd dat je persé moet drinken) Geniet morgen van de bruiloft!
Ja ik heb vannacht (we waren op de bank in slaap gevallen ) en vannochtend rond 10.00 uur weer een test gedaan. Op beide testen verschijnt weer hetzelfde lichte streepje als op de test die hier op de foto staat. Ik wacht nu tot volgende week met testen...
haha ik herken het! dat in slaap vallen wel spannend, en binnen de tijd dus?? anders even bij de dokter een bloedtest vragen. ik duim voor je hou me op de hoogte he Liefs!!