Ik zie hem duidelijk hoor! en hij is volgens mij ook even breed! Morgen nog eens testen zou ik zeggen!
ik wel iets heel vaags, doet mij denken aan mijn eigen test. Deze was ook zo vaag ook op mijn nod dag nog redelijk vaag. en nu een knaltest. en zie mijn banner, ga het voor je hopen!! Heb je vandaag alweer getest??
neen ik ga zo nr kv! kleine slaapt nog... tis niet gepland de zwschap maar moest et zo zijn is t meer dan welkom!
Spannend! Wat zou dat fijn zijn, na IUI vorige keer nu zomaar spontaan zwanger... Ik duim met je mee!
hier ben ik dan helaas,de test blijft wit...ik denk dus dat het vals posi was,pff toch teleurgesteld...
wanneer krijg je bloeduitslag?? morgen toch?? hcg schommelt nog in het begin.. misschien zit je nog voor nod.. dat weet je natuurlijk niet omdat je nog geen (zichtbare) cyclus hebt gehad.. dan kan t heel goed dat je in de middag nu een negatieve test hebt geahd.. je moet maar net dat kleine beetje hcg in het pipetje zien te krijgen natuurlijk.... ik zou t nog een paar dagen afwachten en natuurlijk je bloeduitslag....
ik zag ook een streepje, jammer dat de test vanmiddag negatief was, maar dat kan idd door middagurine zijn. ik ben benieuwd of je snel wel posi gaat testen