Hallo meiden Ik heb gisteren voor het eerst ( in mijn leven dus weinig kennis) een ovu test gedaan omdat ik een gespannen en trekkerig gevoel had aan mijn rechterkant van de buik en ik wou weten of het mijn eisprong was en deze gaf 2 even duidelijke strepen aan... Vandaag was het gevoel weg dus nam ik aan dat mijn ei gesprongen was maar voor de zekerheid nog een ovu test gedaan en deze is exact hetzelfde als gisteren ... 2 even duidelijke strepen... Is mijn ei nu wel of niet gesprongen? Ik snap het niet meer... dacht dat er 1 mega positieve zou zijn en de dag ernaar een lichtere streep. Ik heb na mijn mk al een mega witte zwangerschapstest gehad dus hcg is uit mijn lichaam dus dan zouden de ovutesten toch niet vals mogen zijn?? Liefs Joy
Testen kunnen meerdere dagen positief zijn. Je ei springt normaal gesproken 24-36 uur na je eerste positieve test.
Als we dinsdag geklust hebben...zou het dan raak kunnen zijn geweest..?. toen had ik mijn eerste posi test en ook buikpijn. Woensdag geen buikpijn meer, nog wel een posi test maar door drukte niet geklust.. Liefs Joy
Ik denk dat je precies op het goede moment geklust hebt! Die buikpijn zou je eisprong geweest kunnen zijn. Samen met die positieve test van die dag denk ik dat je een hele goede kans maakt. Spannend!
24 tot 48 uur zelfs . Afhankelijk van welke ovulatietest je gebruikt. Je hebt volgens mij op tijd geklust hoor .
Hey meiden Bedankt voor jullie reactie... Hoop idd dat het geklus op het juiste moment was want ben na zoveel dagen achter elkaar wel een keer uitgeklust.... spontaniteit is ver te zoeken... Is het verstandig om vandaag weer te klussen of zal dat weinig nut hebben? Dan krijg ik nu spannende weken..