Positief?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lottepotje, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ja toen had ik dus nog niet gekeken maar ik stond er wel van te kijken hoor wat ze allemaal schreef en hier zegt;)

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    tja sorry dat mijn mening niet altijd die van jou is of in jouw straatje past, maar dat is nu eenmaal zo.
    en ga me echt niet bezighouden met als jij wit zegt om dan expres zwart te zeggen hoor ;) heb nuttigere dingen te doen.

maar goed ik hou het voor bekeken in dit topic, heeft geen nut zo.
    ik hoor het wel hoe het afloopt hier.

3. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Dat had ik ook gedaan en vandaag mijn reactie gisteren over mijn vriendin....normaal plaats ik nooit dat soort reacties, maar ik moest gewoon even eerlijk zijn over hoe ik erover dacht.

4. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    wat is dit nu weer dan?!:$ dit is idd kinderachtig!
    Als jij mij zat bent R85, hou dan gewoon op met reacties te geven in dit topic! Ga ergens anders lopen stoken!

Sorry maar dit vind ik idd zielig van je en had dit echt niet achter je gezocht. :x

En dat je me vals beschuldigt dat ik hierover ga zitten liegen?!
    Ik zou tegen jouw zeggen: Get a life! :x

Ik dacht dat dit forum bedoel was om je onzekerheden te vertellen en met andere mensen erover te hebben, zonder dat iedereen direct een mening over je heeft.. blijkbaar is het hier ook niet anders.

@ mamavanBo! Lief dat je het voor me opneemt! :) ik mail je over de uitslag!

5. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    lees net alle reacties hier hele discussie.

maar heb naar je testen gekeken zag dat ze niet erg veel donkerder werden!
    en je zou naar de ha gaan om duidelijkheid te krijgen las ik hoe is het gegaan?

6. Nyna

Nyna Niet meer actief

Wanneer krijg je de uitslag Lottepotje?
    Niets van aantrekken die discussies meid, ik hoop dat je wens uit komt ;)

7. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Nou sorry hoor, ik ben gewoon eerlijk. Ik zeg al ruim een week dat je niet zwanger bent. En als jij een kinderwens hebt, dan hoop ik voor je dat je zwanger bent. Maar ik zeg al vanaf 14 nov tegen je dat ik denk dat hij negatief is omdat ik het zo vervelend voor je zal vinden als je ervan uit gaat zwanger te zijn en vervolgens dan van die roze wolk wordt afgehaald. En ik heb een leven hoor, ik heb eerder afgevraagd of jij niet de uitspraak : Get a life! verdient. Ik bedoel jij zit al 2 weken op dit forum alsof je al maanden bezig bent met zwanger worden..... Maarja ik bedoel het niet lelijk, maar als jij hoopt dat je zwanger bent meid dan gun ik je dat echt van harte echt waar! En dan hoop ik dat jullie over 8 maanden een gezond kindje op de wereld mogen zetten. Nou ondanks dat je denkt dat ik je niet mag ofzo, ben ik wel benieuwd wat de dokter heeft gezegd. Succes met alles!

8. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ps ik heb je nergens neergezet dat je liegt..... ik zie toch zelf ook streepjes op die testen? Hoe kan je daar over liegen? Maar je had mijn inziens denk ik beter niet meer met kruidvat 2v5 kunnen testen want hier houd je streepjes op. En de plustest was negatief, dus misschien had je daar beter mee kunnen testen? Het enige is dat ik mijn twijfel heb of je echt geen kinderwens hebt op dit moment, want je kwam in het begin wel over alsof jullie al maanden aan het proberen waren... terwijl later bleek dat je aan de pil bent.

9. Noi

Noi Actief lid

2 jan 2011
    147
    6
    18
    Noord-Brabant
    Edit: Oeps, het topic had wat meer pagina's ;)

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wil je de uitslag wel vertellen hier! Ben benieuwd net als vele meiden hier in het topic.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ook ik ben wel benieuwd...

12. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Jeetje jongens. Dit verhaal leest als een soapserie ;)

Ik ben nou toch ook wel er benieuwd wat er uit de bloedtest komt!

13. Alita

Alita Niet meer actief

hahaa en toch ga je altijd tegen mij in maar goed.....;)

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Lottepotje nou ik was diegene die je niet geloofde hoor....je zegt van alles maar schrijft in andere topcis hele andere dingen....

Je bent niet bezig met zwanger worden maar schrijft wel ergens....ik heb nog nooit valse streepjes gehad? Dus ja natuurlijk zeg ik dan ook hier dat het maar een vreemd verhaal is.....is het ook namelijk en dat kan iedereen zo lezen in je andere topics!

En de uitslag van je bloedtest wil je nu niet meer geven of?

15. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Haha, idd het is net een soap!

16. Alita

Alita Niet meer actief

Ja met zo`n mensen als TS wordt het vanzelf altijd een soap he....:D

17. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Krijgen wij ook de uitslag te lezen dan ?? Je stelt ons wel de vragen over je testjes, maar krijgen geen uitslag te zien van je bloedtest ??

18. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Lees ook al dagen mee..Snap ook niks van lottepotjes gedrag heel vreemd begint nu echt op een soap te lijken..

19. Alita

Alita Niet meer actief

ja dan moet je maar eens al haar topics en antwoorden gaan lezen van haar!!

Klopt niks van hoor........en de reden dat ik dit allemaal zeg is omdat ik er gek van wordt dat wij maar overal serieus op in ingaan en gewoon voor de gek worden gehouden!

20. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Ik hoop voor lottepotje dat ze snel duidelijkheid krijgt! Want dit is voor haar lijf en haar geest niet zo gezond!

Sterkte lottepotje!
    Dat je maar snel duidelijkheid mag hebben!

Deel Deze Pagina